4 Reacties

6 uur geleden

Mijn baby kreeg onwijs veel pijn door de druppels van vitamine D op olie basis .. ik ben overgegaan naar vitamine D op waterbasis en ze heeft nergens meer last van

6 uur geleden

Hier werd het vanaf 9 weken vanzelf een stuk minder.

6 uur geleden

Reactie op Chelseaduyts

Mijn baby kreeg onwijs veel pijn door de druppels van vitamine D op olie ba ...
Vitamines op waterbasis zou ik niet doen tot 4 maanden, er zit een stofje in waarvan niet bekend is of het voor die tijd kwaad kan, zie https://www.oudersvannu.nl/baby/vitamine-k-en-d-wat-heeft-je-baby-extra-nodig-en-waarom~3dfd24a @ts, niet wat je wil horen, maar de krampjes worden echt vanzelf minder als er geen allergie speelt. Dus nog een paar weken volhouden, dan wordt het beter. Intussen zou je een kipkep pittenzakje kunnen gebruiken om de pijn te verzachten.

6 uur geleden

Ik snap helemaal dat je wat wilt doen want die pijn bij je kindje is zo rot. Helaas zijn de darmen gewoon nog niet volledig gerijpt. Met twaalf weken zou het ergste voorbij moeten zijn Er is geen behandeling die dat sneller laat gaan. De ene baby heeft hier meer last van dan de andere. Onze eerste dochter hebben we alles geprobeerd en die heeft vier maanden last gehad. Nu met onze tweede dochter alleen warmtekruikje en beentjes fietsen gedaan en ze had gelukkig minimaal last.