14 Reacties
2 dagen geleden
Onze dochter van 7 weken heeft precies hetzelfde. Bij toeval slaapt ze nu 😂 maar dan niet in haar eigen bedje. Als ik haar daar nu in leg is ze weer wakker. Maar wat je zegt na dat flesje van 2200 kan ze vervolgens zo tot 0300 slapen in de co sleeper. Ik snap er nog maar weinig van 🫣😂
2 dagen geleden
Onze eerste dochter had lang haar spookuurtjes tussen 18u en 23u. Ik denk dat wij pas vanaf 4 maanden haar goed en vroeg in haar bedje kregen. Ook onze tweede dochter laat dit nu een beetje zien. Meest onrustig is ze in de avond, dus ligt ze vaak bij ons tot wij zelf ook naar bed gaan.
2 dagen geleden
Ja hier hetzelfde! Wij zijn ook altijd vanaf het avondeten tot 23u met haar bezig. Blijkbaar had ik als baby precies dezelfde spookuurtjes. Het vervelende is dat ze er nu ook veel bij huilt omdat ze midden in een sprong lijkt te zitten (morgen 5 weken). Dus avonden extra pittig hier 😩 In de nacht slaapt ze meestal tot 3u of 4u door. Geen tips, dat ritme zit er simpelweg nog niet in denk ik😔 Bij mij was het met 10 weken over zei mijn moeder!
Overigens wel geprobeerd haar in deze uurtjes in haar eigen bedje te laten slapen. Dit is letterlijk 1x gelukt haha. Dus nu blijft ze weer bij ons beneden totdat wij naar bed gaan…
2 dagen geleden
Hier hetzelfde. Maar dit was ook de meest heftige tijdsblok in m’n buik. De kraamzorg zei dat dat echt best een tijd kan duren…
gisteren
Ik heb een kleine van 6 weken die nog steeds max 2 uurtjes slaapt in de nacht en overdag helemaal niet
gisteren
Reactie op Esther97
Hier juist na de fles van 3/4 uur in de nacht klaarwakker en niet meer will ...
Hier het zelfde.. vermoeiend haha
gisteren
Wat heftig allemaal! Heel veel succes gewenst voor iedereen❤️ Ik hoop dat het iedere dag gemakkelijker mag worden en we zelf ook weer meer rust kunnen krijgen😊❤️ En dat onze kleintjes ook spoedig heerlijk slapen!
20 uur geleden
Ik denk dat het vooral heel belangrijk is om te kijken wanneer hij moe wordt. Te laat in bed leggen werkt vaak averechts.
Als men zegt "Hij of zij gaat tegelijk met ons naar bed" dan denk ik, hoe dan!? Ik moet ons zoontje echt op bed leggen als hij moe wordt of na de fles half in slaap is gevallen.
Als ze niet moe zijn of juist te moe dan wordt het vaak niks. Timing timing 🙈
Maar blijft lastig!
5 uur geleden
Wij hebben dit ook. Ons zoontje is 12 dagen. Slaapt overdag in zn bedje en alleen tussen de voeding van 19:00-20:00 en 23:00 lukt het niet om hem in slaap te krijgen. Daarna slaapt hij wel gewoon weer, ook in zn eigen bedje.