11 Reacties

3 dagen geleden

Ja wij hadden dit ook met ons kleintje. Echt heel erg zielig vond ik het want je zag echt aan hem dat hij heel veel moeite moest doen. Bij het consultatiebureau geweest en die zeiden als het weer zo is naar de dokter gaan dus dat hebben jullie heel goed gedaan. Verder heb ik zijn anus ingesmeerd met vaseline ik weet niet of dat helpt.

3 dagen geleden

Reactie op Juul28

Ja wij hadden dit ook met ons kleintje. Echt heel erg zielig vond ik het wa ...
Dankje voor de vaseline tip kan t altijd proberen. En vreselijk om te zien hoe rood ze dan ook aanlopen en huilen. We hebben nu een poeder gekregen die bij de fles moet en dan moet het binnen 2 dagen beter zijn. Dus we zijn benieuwd

3 dagen geleden

Bij ons hielp het ook om bron water te gebruiken, bar le duc Of het water eerst een poos door te laten koken. ( om het water wat zachter te maken)

3 dagen geleden

Reactie op anoniem...

Bij ons hielp het ook om bron water te gebruiken, bar le duc Of het water e ...
We gebruiken gelukkig al bar le Duc maar heel erg bedankt voor de tip🥺

3 dagen geleden

Vraagje, zijn dit echt harde keutels of meer klei achtig? Mijn dochter heeft af en toe ook deze vorm keutels, maar die zijn nog wel een soort klei

2 dagen geleden

Reactie op janu179

Vraagje, zijn dit echt harde keutels of meer klei achtig? Mijn dochter heef ...
Ja de eerste paar waren klei achtig, maar vandaag was t wel echt hard.

2 dagen geleden

Onze dochter had hier ook heel erg veel last van. Ze had meerdere klysma’s nodig omdat ze zo verstopt zat. Uiteindelijk kreeg ze forlax voorgeschreven van de huisarts. Dat was even zoeken qua dosering maar uiteindelijk had ze een regelmatige stoelgang. We zijn de forlax beginnen afbouwen samen met bezoekjes (3 keer geweest) aan de osteopaat. Dit hielp bij haar heel goed. Ze kreeg eerst borstvoeding en daarna kruitvat extra care voeding. We gaven ook extra water in de fles. Sterkte voor jullie. Het is echt heel vervelend om je zoontje in zoveel pijn te zien. Hopelijk heb je hier iets aan.

2 dagen geleden

Mijn eerste had dit ook heel erg. Soms hele ballen. Zo sneu. Ik ben toen op aanraden van consultatiebureau overgegaan op nutrilon omneo. Eerst gemixt, en daarna volledig een maand of 2 op omneo. Daarna weer terug gemixt naar nutrilon 1. Heeft bij hem goed geholpen zowel door de kraampjes en “zachte” ontlasting.

2 dagen geleden

Ons zoontje had dit 1dag en nu weer helemaal goed We hebben de voeding iets dunner gemaakt.
Wij mixen de standaard nutrilon met de omneo. Daarnaast zijn we bij een osteopaat onder behandeling en dat helpt ook erg goed moet ik zeggen. Sinds we deze twee dingen hebben toegepast gaat het stukken beter.

10 uur geleden

We hebben een poeder gekregen van de huis arts die helpt heel erg zn luiers zijn weer normaal gelukkig 💚