15 Reacties

3 dagen geleden

Sokjes uit doen en onder zijn voetjes reflexen en proberen te gaan voeden krijgen ze een koude prikkel

3 dagen geleden

Een keer een voeding overslaan is niet zo erg.

3 dagen geleden

Je zou hem ook kunnen droom voeden doen we soms ook met onze dochter als ze diep slaapt

3 dagen geleden

Zou hem niet wakker maken en gewoon kijken wat er gebeurd. Hier was hetzelfde namelijk en leek ze na haar fles van 19/20u aan de nacht te beginnen. Sinds we de fles van 22/23u overslaan is er niks veranderd qua doorslapen 😋

3 dagen geleden

Wij zijn ook gestopt met de fles van 22.00. Hij is dan diep in slaap en drinkt dan slecht. Hij komt niet eerder als we die fles weglaten, dus we volgen zijn ritme. Hij kan lekker doorslapen en wij hebben weer een ‘avond’ zonder op ‘wacht’ te zitten voor de laatste fles

3 dagen geleden

Reactie op Eef0710

Wij zijn ook gestopt met de fles van 22.00. Hij is dan diep in slaap en dri ...
Hoeveel flessen krijgt jou baby over heel de dag? Want als ik de fles van 22:00 niet meer geef krijgt hij maar 4 flesjes in totaal.. is dat niet te weinig?

3 dagen geleden

Hij heeft trouwens gewoon doorgeslapen tot vanochtend 06:30!

3 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem maar we accepteren als ie wat minder drinkt.

3 dagen geleden

Reactie op Ilse11051995

Hoeveel flessen krijgt jou baby over heel de dag? Want als ik de fles van 2 ...
Ligt natuurlijk aan hoe zwaar je kindje is,

3 dagen geleden

Reactie op Ilse11051995

Hoeveel flessen krijgt jou baby over heel de dag? Want als ik de fles van 2 ...
Dat was mijn gedachte ook maar doorst onze dochter nu een hele lange nacht maakt drinkt ze tussen haar 1e en 2e fles dus nu nog een fles.. waardoor we alsnog op 5 komen

12 uur geleden

Reactie op Eef0710

Wij zijn ook gestopt met de fles van 22.00. Hij is dan diep in slaap en dri ...
Mag ik vragen hoelaat hij dan in de ochtend weer komt voor de eerste fles? Ik hem hem gisteren gewoon wel weer wakker gemaakt en toen heeft hij half slapend wel de fles gedronken. Ik zou eens willen proberen om inderdaad die laatste fles over te gaan slaap maar ben toch bang dat ik dan zijn “ritme” overhoop haal..

11 uur geleden

Wij moeten de fles erbij doen anders drinkt ze over de gehele dag niet genoeg, want die flessen drinkt E ook niet op of ze meld zich idd in de nacht stuk eerder..

10 uur geleden

Reactie op Ilse11051995

Mag ik vragen hoelaat hij dan in de ochtend weer komt voor de eerste fles? ...
Geen slapende baby wakker maken. Je krijgt vanzelf weer een nieuw ritme. Geen dag is hetzelfde en geniet ervan zolang hij doorslaapt ❤️

10 uur geleden

Ik maak mijn dochter nooit wakker als ze eerder slaapt. Soms wil ze die laatste fles niet, soms wel. Ik laat haar lekker slapen, en als ze honger heeft, meldt ze zich 😊