17 Reacties

vorige week

Ik gebruik deze al een tijdje en ben er echt heel blij mee

vorige week

Ik gebruik deze zonnebrand al jaaaaren en heb al veel mensen fan gemaakt om me heen. Werkt geweldig, trekt snel in. Als ik extra hydratie wil doe ik het óver mijn dagcreme, maar heel vaak ook alleen deze zonnebrand en dan heb ik geen last van droogheid.

vorige week

Ik heb ook snel pigmentvlekjes en ben naar de dermatoloog gegaan, die raadde producenten van la roche aan als veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap. Combi van dagcreme en Anthelios fluide factor 50, is vergelijkbare prijs als andere zonnebrand.
Ik gebruik Cerave met SPF 50. Online tussen de €15-18 te vinden.

vorige week

Ik gebruik de natuurlijke crème van Hej, heel betaalbaar

vorige week

Reactie op GenereuzeEdelsteen843187

Ik gebruik deze ook en heb hem toevallig eergisteren bij de online drogist gekocht daar was het het goedkoopste, net onder de €14,- 😊

Reactie op Sanne4767

Ik heb ook snel pigmentvlekjes en ben naar de dermatoloog gegaan, die raadd ...
Welke gebruik je dan precies?

vorige week

Hangt ook helemaal van je huidtype af wat voor creme fijn is. Tip voor skincare advies: Sproet online!

vorige week

De douglas face spf 50 is echt een aanrader!

vorige week

Een dagcrème met spf zal nooit zo goed zijn als een losse spf. Dus als je snel sproetjes krijgt, en zeker tijdens de zwangerschap, kan je echt beter voor twee losse producten gaan

vorige week

Bij trekpleister is er een spray verkrijgbaar met spf en uv(b) werend die ook over make-up gesprayd kan worden. Tevens is bij de trekpleister alles van nivea nu 2e voor een euro geloof ik en die hebben snel intrekkende niet vette reistubetjes factor 30/50!

vorige week

Beauty by josean! Is Koreaanse skincare zag het toevallig nu ook bij de Kruidvat liggen!

vorige week

Bij Kruidvat is de Biodermal 1+1!

vorige week

De dagcrème van cera ve met factor 30 of 50. Verder zou ik in de zomer bijsmeren met de la roche posay anthelios fluide. Je hebt daar meerdere soorten en factoren van. Er is er ook 1 tegen pigment vlekken!

6 dagen geleden

Reactie op Sooofff

Beauty by josean! Is Koreaanse skincare zag het toevallig nu ook bij de Kru ...
Yes 10/10

16 uur geleden

Reactie op AanmoedigendeKomeet893666

Welke gebruik je dan precies?
Combinatie van deze 2, de dagcreme is voor herstel en hydratatie en daaroverheen gebruik je dan dus de anthelios factor 50 voor spf

Reactie op GenereuzeEdelsteen843187

Deze is top! Was een paar jaar geleden nog maar 5 euro. Dat is dan weer jammer