Hi 🥰
Ik ben opzoek naar een betaalbare en fijne dagcreme met SPF. Ik krijg redelijk snel sproetjes en vlekjes dus wil zwangerschapsmasker voor zijn. Liefst niet te duur haha.
Ik gebruik deze zonnebrand al jaaaaren en heb al veel mensen fan gemaakt om me heen. Werkt geweldig, trekt snel in. Als ik extra hydratie wil doe ik het óver mijn dagcreme, maar heel vaak ook alleen deze zonnebrand en dan heb ik geen last van droogheid.
Ik heb ook snel pigmentvlekjes en ben naar de dermatoloog gegaan, die raadde producenten van la roche aan als veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap. Combi van dagcreme en Anthelios fluide factor 50, is vergelijkbare prijs als andere zonnebrand.
Een dagcrème met spf zal nooit zo goed zijn als een losse spf. Dus als je snel sproetjes krijgt, en zeker tijdens de zwangerschap, kan je echt beter voor twee losse producten gaan
Bij trekpleister is er een spray verkrijgbaar met spf en uv(b) werend die ook over make-up gesprayd kan worden. Tevens is bij de trekpleister alles van nivea nu 2e voor een euro geloof ik en die hebben snel intrekkende niet vette reistubetjes factor 30/50!
De dagcrème van cera ve met factor 30 of 50. Verder zou ik in de zomer bijsmeren met de la roche posay anthelios fluide. Je hebt daar meerdere soorten en factoren van. Er is er ook 1 tegen pigment vlekken!