9 Reacties

vorige week
Hoeft nog echt niks te betekenen 鉂わ笍 ik heb op exact 10 weken en 5 dagen ook wat bloedverlies gehad en toen meteen een echo gekregen. Bleek een gesprongen bloedvat te zijn en niet vanuit de baarmoeder. Gewoon je verloskundige opbellen! Zij kunnen je geruststellen 鉂わ笍

vorige week
Ik mag vanmiddag inderdaad naar de verloskundige . Die stond al gepland omdat de baby eigenwijs was en niet wilde draaien bij de 10 weken echo. Dus dat is fijn .
We houden hoop bedankt 馃┓

vorige week
Mijn verloskundige zei dat als het bruin is, het een goed teken is want dan is het oud bloed

vorige week
Fijn dat je meteen naar de verloskundige kunt en hopelijk heb je nu een goede echo gehad.
Sinds 4 weken heb ik af en toe roze, rode of bruine afscheiding. Ondanks dat het niet veel is, schrik je toch. Bij mij is een gevoelige baarmoedermond geconstateerd. De verloskundige geeft aan als het bloedverlies heviger wordt, zoals een menstruatie, altijd bellen!

vorige week
Reactie op Ikwordmamavan2
Hoe was het bij de echo? 馃榿
Gelukkig was alles goed en was het een bloedvaatje wat gesprongen was. Heb werkelijk 50 grijze haren er van maar super blij dat alles goed is 馃槺馃┓

vorige week
Reactie op CreatieveFlamingo420544
Gelukkig was alles goed en was het een bloedvaatje wat gesprongen was. Heb ...
Fijn! Nu lekker gaan genieten鉂わ笍

vorige week
Reactie op Ikwordmamavan2
Fijn! Nu lekker gaan genieten鉂わ笍
Ga ik doen bedankt 馃┓