10 Reacties

3 dagen geleden

Oh ik volg even. Dit klinkt precies mij. En het is soms nog minder dan 50cc

2 dagen geleden

Heb je een kolfconsult gedaan? Wellicht past de kolf niet optimaal bij jou?

2 dagen geleden

Ik heb de Medela freestyle handsfree en de kolf van difrax. Difrax zelf gekocht en Medela op advies. Heb om m鈥檔 productie op gang te krijgen de Medela symphony gehuurd. De kleine was bijna 3 weken te vroeg dus er was nog niks op gang gekomen 馃槄
Ik heb ze besteld bij moederenkind. Een zakje van 40 stuks. Daar had ik genoeg aan. Ik kolfde alles omdat mijn dochter via de sonde kreeg. Productie ging al vrij snel omhoog en toen de boezemvriendjes op waren, kon ik volledige voedingen geven.
Ik heb hele goede ervaringen met boezem vriendjes mijn productie is x 2 gegaan zat op 50 per 2 borsten nu 100 gemiddeld in 10 min kolven soms 200 in 20 min

2 dagen geleden

Ik heb de kruiden die erin zitten gewoon los gekocht :) (Galega en fenegriek) gebruik die door het avondeten. Zo is het veel goedkoper

2 dagen geleden

Reactie op anneilse

Ik heb de kruiden die erin zitten gewoon los gekocht :) (Galega en fenegrie ...
Waar haal je dit? Heb nu 1 zakje besteld van Boezemvriendjes maar inderdaad een behoorlijk bedrag. Als het werkt haal ik het wel los haha.

2 dagen geleden

Reactie op CreatieveFlamingo420544

Ik heb hele goede ervaringen met boezem vriendjes mijn productie is x 2 geg ...
Wat goed! Hoe snel werkte het bij jou? En slik je 3x daags 2 tabletten?

2 dagen geleden

Reactie op DoortastendeUil222785

Waar haal je dit? Heb nu 1 zakje besteld van Boezemvriendjes maar inderdaad ...
De fenegriek gewoon bij de albert heijn en de galaga heb ik online besteld. Weet zo ff niet meer welke website maar als je googled vindt je het vast wel

6 uur geleden

Nog een vraagje aan de mamas die dit al gebruiken, welke variant hebben jullie? Er is plus, extra en super.. 馃き