397 Reacties
10 maanden geleden
Bij mijn vorige zwangerschap kon ik bij acht weken het al amper verbergen…
Nu 4+2 vandaag en ik heb al een buik, pas al mijn broeken niet meer en ben al aan het bedenken hoe ik het verborgen ga houden als ‘t echt helemaal nu al verder groeien zal. Zijn nu allemaal nog darmen… 😬
Stiekem wel trots op m’n buikje maar ik mag nog niet showen snap je 😂
10 maanden geleden
Ja hier ook! Ben een beetje bang voor wat gaat komen. Spijkerbroeken zitten niet fijn/mooi. En buik inhouden is geen optie meer haha.
Dit is mijn 1e zwangerschap na een miskraam. Geen idee of dat verschil maakt…
10 maanden geleden
Ik ben nu rond de 6 weken en heb vooral in de avond al echt een flink buikje. Mijn kleding krijg ik wel nog allemaal aan, maar je denkt er natuurlijk wel over na wat je aantrekt naar de buitenwereld toe (het is nog geheim). En al helemaal op mijn werk wil ik het nog even voor mezelf houden.
Misschien leuk om binnenkort buikfoto’s te delen! Vond ik de vorige zwangerschap erg leuk om te zien in deze app
10 maanden geleden
Herkenbaar.. vooral savonds een opgeblazen buik. Ik krijg mn broeken gelukkig nog wel aan, 2e zwangerschap voor mij, maar mijn 1e zwangerschap is wel lang geleden dus lastig te vergelijken ondertussen bem ik wel wel aan het rondkijken voor leuke zwangerschapskleding alvast.
10 maanden geleden
Nu is het ook weer zo erg. Lijk wel 15 weken zwanger als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap. In de ochtend is het inderdaad veel minder, maar pfff voel me in de avond er soms helemaal naar van
10 maanden geleden
Ik heb ook echt een buikje wat ik bij mijn 1e niet had, alles zit zo strak. Moet al een zwangerschapspanty gaan dragen 😱ik wil wel starten met gezond eten en sporten, iemand ervaring mee?
10 maanden geleden
Ik voel mij vandaag ook weer heel wat weken zwanger van een tweeling ofzo 😆
Bizar dat dit je darmen zijn, ben ook nog niks aangekomen ofzo, maar ik vind dat je het in de avond echt duidelijk ziet
10 maanden geleden
Reactie op RFOB
Ik ben minstens 10 kilo aangekomen sinds de 2de zwangerschap, en zie er al ...
Hier precies hetzelfde😭
10 maanden geleden
Hier valt het 's ochtends nog wel mee, maar in de avond lijk ik echt al flink zwanger 😅 Dan moet er ook echt een knoop los, anders zit mijn broek veel te strak.
Ik denk dat ik zeer binnenkort een zwangerschapsbroek ga kopen, want dit is niet comfortabel meer..
10 maanden geleden
Reactie op Kleintje2023
Hier valt het 's ochtends nog wel mee, maar in de avond lijk ik echt al fli ...
Zwangerschapsbroeken hebben wel vaak een buikband die nu nog veels te los zou zitten, dat zit ook voor geen meter want dan zakken ze af. Ik spreek uit ervaring 😅 beter iets met elastieken bovenkant nemen 😛
10 maanden geleden
Reactie op Paleisje
Zwangerschapsbroeken hebben wel vaak een buikband die nu nog veels te los z ...
Ik had in mijn vorige zwangerschap de broeken van Only Maternity, die band zat vrij strak maar rekte wel mee door de zwangerschap heen. Kon dus van begin tot eind 😁
10 maanden geleden
Deze foto heb ik gister gemaakt op het werk. Precies 6 weken zwanger! Een cliënt vroeg of ik zwanger was. Ik was helemaal overdonderd door deze vraag!