27 Reacties

vorige maand

Gefeliciteerd, en heb je elke keer ook al voorgevoel gehad voor een jongen? Ik ben pas zwanger van de eerste dus kan er nog niks over zeggen :)

vorige maand

Hier ook zwanger van de 4e, best snel op elkaar. Me oudste word 30 Juni 3, en me meiden worden 18 oktober 2. Me uitgerekende datum is 17 oktober 😅. Heb jij ze ook vlak achter elkaar mogen krijgen ?

vorige maand

Hier ook zwanger van de 4de! Ik heb 3 meiden (6, 4 & 2 jaar) & mijn gevoel zegt weer een meisje 🥰

vorige maand

Hier ook 3,boys en zwanger van de 4de spannenddd

vorige maand

Reactie op Amy.kiz.25

Gefeliciteerd, en heb je elke keer ook al voorgevoel gehad voor een jongen? ...
Dankjewel! Alleen bij de eerste had ik een sterk voor gevoel en wist ik dat het een jongetje was. De twee daarna had ik lichte gevoel dat het jongens waren en nu heb ik lichte gevoel dat het meisje is. Maar kan ook mijn sterke wens zijn 😂

vorige maand

Reactie op Safmylove Boysmom

Hier ook 3,boys en zwanger van de 4de spannenddd
Wat leuk gefeliciteerd! Zelfde schuitje, hoe oud zijn je kids en hoe ver ben je?

vorige maand

Reactie op Mandytjh

Hier ook zwanger van de 4de! Ik heb 3 meiden (6, 4 & 2 jaar) & mijn ...
Zo bijzonder hè! Gefeliciteerd en ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft 😚 hoe ver ben je

vorige maand

Reactie op Onze Ukkie

Hier ook zwanger van de 4e, best snel op elkaar. Me oudste word 30 Juni 3, ...
Gefeliciteerd 😚 mijn kids zijn 6,4 & 2 dus telkens twee jaar tussen en nu de laatste 🌸

vorige maand

Reactie op boysmom30

Zo bijzonder hè! Gefeliciteerd en ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft � ...
Ik ben nu 9+3, jij? 😁

vorige maand

Reactie op Mandytjh

Ik ben nu 9+3, jij? 😁
Ik ben morgen 7 weken ☺️

vorige maand

Hier ook zwanger van de vierde! Na 3 meiden nu heel nieuwsgierig naar het geslacht. Ben iets minder misselijk maar verder voel ik mij hetzelfde als vorige keren. En idd, gezondheid voorop ❤️ Vandaag 10.5

vorige maand

Reactie op lien1994

Hier ook zwanger van de vierde! Na 3 meiden nu heel nieuwsgierig naar het g ...
Gefeliciteerd! Super spannend blijft toch 50/50 dus alles kan haha
Leuk!! Spannend he, ik heb 2 jongens en nu 7 weken zwanger van de 3e. Mijn voorgevoel zegt ook weer een 💙 haha

vorige maand

K ben ook zwanger van de 4e ik heb 3 dochtertjes van 4,3 & 1 ben ook heeel benieuwd wat de 4e word zo spannend allemaal

vorige maand

Gefeliciteerd! Hier moeder van drie gezonde leuke stoere 💙💙💙 inmiddels 8 weken zwanger van een 4e

vorige maand

Wat grappig dat er zo veel zijn met dezelfde geslachten.. wie weet gaat nr 4 er verandering in brengen. Kans blijf idd 50/50 zeggen ze haha!
3 meiden en zwangere van de vierde 10 weken 3 heel benieuwd zouden misschien zelfs liever nog een meisje erbij hebben haha

4 weken geleden

Haha veel die zwanger zijn van de vierde en al 3 van het zelfde geslacht hebben. Ben benieuwd wat er allemaal krijgen 😍😍

vorige week

Wij weten het inmiddels. Verwachten meisje nr 4 🩷🩷🩷🩷

Reactie op lien1994

Wij weten het inmiddels. Verwachten meisje nr 4 🩷🩷🩷🩷
Nu ben ik ook heel benieuwd naar nummer vier haha zelf al drie dochters