7 Reacties

11 uur geleden
Neusspoeling doen met zout en afgekoeld gekookt water? Zelf ook half doof hier, en vaak na zo'n neusspoeling kan ik wel mn oren poppen en dan hoor ik weer even meer! Dit doe ik trouwens als mn neus vol zit, dus heb momenteel niet de klachten die jij ervaart. Mamar wellicht heb je der wat aan 馃槣

11 uur geleden
Reactie op Maud-94
Neusspoeling doen met zout en afgekoeld gekookt water? Zelf ook half doof h ...
Enorm bedankt! Helaas mag ik geen neus spoeling met zout gebruiken ivb een chronische voorhoofd holt ontsteking maar normale neus spray en afgekoeld water ga ik zeker is proberen hopen tot dat helpt

11 uur geleden
Reactie op Ixo
Het kan ook zijn dat je oor gewoon verstopt zit met oorsmeer. Dan heb ik di ...
Dat zou kunnen.. heb vrij dunne oor gangen waardoor ik meer aan maak dan gemiddeld mens ook al maak ik het iedere dag schoon. Ook nog nooit last van gehad tot ze zo dicht zaten ben niet verkouden of enz馃槄

8 uur geleden
Druk op mn oren heb ik ook regelmatig, maar meestal gaat het binnen een half uur weer over. Geen idee of het erbij hoort 馃し

7 uur geleden
Reactie op Dani毛lle_xoxx
Dat zou kunnen.. heb vrij dunne oor gangen waardoor ik meer aan maak dan ge ...
Ik weet niet hoe je jouw gehoorgangen schoonmaakt, maar als je dit met een wattenstaafje doet kan het zijn dat je juist vuil naar binnen duwt. Oren zijn in principe zelfreinigend. Evt zou je een paar druppels neutrale olie (slaolie oid) in je oor kunnen druppen om het oorsmeer wat zacht te maken, en dan met wat lauwwarm water spoelen.
En wat betreft het drukkende gevoel, je zou eens bij je huisarts of een audicien binnen kunnen lopen om te laten kijken: die kunnen dan wel zien of er bijvoorbeeld vocht achter je trommelvlies zit, of iets anders.

6 uur geleden
Nou dit is de eerste keer dat ik iemand hier ook over hoor en dan bedoel ik de hartkloppingen. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, bij deze (nog) niet gehad. Het is echt fucking irritant weet ik nog, ik heb bij de vk gevraagd of het iets bekend was maar ze herkende t niet perse. Het was wel op de op andere dag ook weer weg. Ik had het ook alleen in het tweede trimester