5 Reacties
4 uur geleden
Wat fijn! Hier hetzelfde, na 45 minuten wakker. Ik probeer haar echt even de tijd te geven om het zelf te proberen, beetje kirren en soms een huiltje is oké, pas wanneer het doorzet ga ik naar haar toe, leg dan even mijn hand op haar buikje en aai haar wat. Meestal lukt het op deze manier om er nog een cyclus aan te plakken en soms hoef ik er helemaal niet meer heen en slaapt ze mooi 1,5 uur
4 uur geleden
Niet meteen uit bed pakken, tenzij ze huilt.
Dochter kirt vaak wat of pruttelt een beetje en valt dan weer in slaap. Alleen als ze in haar ledikant ligt in het donker.
En verder; laat het los. Het is al hartstikke knap dit! En echt “regelen” kun je het pas vanaf 4 maanden.
3 uur geleden
Reactie op OpbeurendeHinde908480
Hebben jullie een dagritme qua voeding en slaapjes?
Beetje go with the flow. Heb ook een peuter dus soms moet de baby maar gewoon mee met de dag.
Qua voeding heeft ze wel beetje zelfde tijden ongeveer nu. Geef bv op verzoek of wanneer het mij uit komt 😜.
Wakker tijden van 1 / 1,5 uur!
3 uur geleden
Reactie op OpbeurendeHinde908480
Hebben jullie een dagritme qua voeding en slaapjes?
Op verzoek voeden we aangezien als ze eenmaal huilt ik niet het ritme kan aanhouden. dus soms lijkt het paar dagen rond dezelfde tijd d. Dan wijkt het weer af. We kunnen haar dys ook niet standaard een bepaalde tijd wegleggen. Ik heb er vertrouwen in dat dit met voeden en slapen nog wel gaat komen dat ritme voor haar.