12 Reacties

19 uur geleden

Het kan ook aan zijn lipbandje of tongriem liggen ivm knoeien

19 uur geleden

Hey! Als je echt twijfelt zou ik een pre-logopedist berichten die komen gratis bij je thuis :). Ik ben zelf logopedist en heb pre-logopedisten als collega's. Mijn dochter knoeit ook erg met haar fles, maar voornamelijk als ze onvoldoende alert is. Mijn collega raadde de Schwetser Liselotte houding aan. Deze hebben we bij onze oudste gebruikt en nu weer, dit helpt wel. Tussendoor verschonen om haar alert te maken. Krijgt hij de fles wel.goed vacuüm gezogen?

19 uur geleden

Reactie op zonaanbidder

Het kan ook aan zijn lipbandje of tongriem liggen ivm knoeien
Dit kan ook, maar dan zou je wel meer klachten zien als - veel spugen - vacuüm verliezen - open mondgedrag Onze oudste had dit en daar hadden we echt drama mee met flessen.

18 uur geleden

Ik heb nu een t speen van dokterbrown Ons kleine meid is erg gulzig zowel aan borst als fles. Ze drinkt nu veel rustiger Krijgt minder tegelijk binnen en verslikt zich bijna niet meer. https://www.drbrowns.nl/product/dr-browns-new-born-transition-speen-standaardfles/ Proberen waard. Hoop dat je wat vind wat bij jullie past succes

18 uur geleden

Reactie op GeaHB

Hey! Als je echt twijfelt zou ik een pre-logopedist berichten die komen gra ...
Goeie tip! Dankjewel! De fles krijgt hij, denk ik, wel goed vacuüm gezogen. Ik krijg hem namelijk niet zomaar van hem terug als ik een pauze wil inlassen tijdens het drinken🤭

18 uur geleden

Bij ons gaat het nu iets meer na een maandje beter. Daarvoor had ze altijd een stukje van haar mond niet goed vacuum, dus altijd op hetzelfde plekje melk verlies. Ook liet ze vaak het vacuüm even los en dan ging het er ook naast. Nu ze ruim een maand is, merken we echt verbetering. Ze heeft het nog wel een beetje. Wij hebben ook Difrax S met dr Brown fles.

18 uur geleden

Wij zijn overgestapt op We Too flessen na Difrax en Dr Browns. Deze zitten veel beter in haar mondje. Hoeven haar zelfs niet meer te remmen/ tussendoor te laten boeren.

15 uur geleden

Morste hij ook met de difrax met s speen? Ik zou ook even lipbandje etc laten checken, maar wat is er mis met 40min als een baby nog zo klein is? (Vraag uit interesse). Zeker de eerste weekjes hing dochter voor een voeding ook 30-45min aan mijn borsten. Dat werd uiteindelijk beter (nu 4 weken).

14 uur geleden

Reactie op Bloemetje08

Morste hij ook met de difrax met s speen? Ik zou ook even lipbandje etc la ...
Nee daar morste hij niet bij! Er was niet zoveel mis mee, maar omdat het heel lang duurde en hij te veel moeite moest doen met de S speen, viel hij vaak in slaap en liet hij vaak heel veel voeding staan!
Wij hebben de prematuur 123 speen gekocht voor op de Difrax fles om te proberen. Voor ons heeft het niet geholpen maar die kun je proberen. Kun je gewoon op de Difrax fles doen dus hoef je ook niet nog een nieuwe fles te kopen.
Onze kleine meid is morgen 3 weken en doet soms ook lang over de fles. Altijd tussen de 20 - 45 minuten. Met de Difrax S speen morste ook veel en kreeg ze toch veel lucht binnen waardoor ze veel krampjes kreeg. Sinds wij de Hegen flessen gebruiken gaat het allemaal een stuk beter!

7 uur geleden

Reactie op Corinavoo

Ik heb nu een t speen van dokterbrown Ons kleine meid is erg gulzig zowel ...
Hier ook een succes!!