26 Reacties

2 weken geleden

Wat goed! 鉂わ笍 mijn dochter heeft na een periode slecht slapen overdag gisteren en eergisteren hele goeie dutjes gedaan, in haar cosleeper ipv op mij. Super trots op haar!

2 weken geleden

Ons mannetje slaapt ook echt goed door met de hulp van mijn vriend die hem in bed stopt, waardoor ik eerder naar bed kan 馃檹馃徎

2 weken geleden

Wat een toeval! Mijn zoontje heeft vannacht ook voor het eerst 6 uur achter elkaar geslapen. Mijn borsten waren er minder blij mee haha
Mijn dochtertje van 9 weken draaide zich gisteren 2x van haar buik naar haar rug en vandaag ook alweer 2x. Zo knap en sterk! Al wordt tummy time wel lastig zo 馃槄

2 weken geleden

Ons meisje van 8 weken kan zo heerlijk glimlachen 馃グ

2 weken geleden

Reactie op Bloemetje08

Dit bericht is verwijderd
Ons meisje is vandaag 9 weken en is z贸 ontzettend vrolijk en blij! Ze heeft, op krampjes na, nog nooit gehuild馃ス馃尭馃┓

2 weken geleden

Wat toevallig! Mijn dochter doet sinds deze week eindelijk dutjes in haar bedje van 40-45 min. Waar ik al super happy mee ben馃榿 En gister avond/vannacht ook voor het eerst meer dan 4 uur geslapen, zelfs 7 hele uren 馃槺 en dat ook nog eens in haar bedje ipv op mij.

2 weken geleden

Ons kleine meisje (7wk) is gisteren mee geweest uiteten 馃┓. Ze heeft heerlijk geslapen in de kinderwagen. Later heb ik haar gevoed aan tafel (bv) en ze heeft het zo goed gedaan. Onder het dessert nog heerlijk doorgeslapen op de arm. En deze mama heeft heerlijk gegeten.

2 weken geleden

Wat fijn! Hier precies hetzelfde vannacht 馃グ We hebben een periode gehad dat ze 7 tot 8 uur sliep. Maar sinds een week meldde ze zich weer in de nacht en sliep ze slechter. Ben nu weer heel blij met 6 uur!

2 weken geleden

Ik was de baby in bad aan het doen en mijn dochter van 2.5 wou komen helpen. Ging ze hem heel schattig echt wassen met het washandje op zijn buik. Die interactie tussen hen vind ik leuk om te zien en dat gaat waarschijnlijk nog leuker worden als de baby ook meer terug reageert.
Onze schat slaapt al sinds hij 6 weken is van 22:30 tot 7:30 ongeveer door wat een geluk!馃グ

vorige week

Reactie op Ge茂nteresseerdeGolfbreker500142

Onze schat slaapt al sinds hij 6 weken is van 22:30 tot 7:30 ongeveer door ...
Wat is je geheim?馃憖
Mijn dochter is vanmiddag zelfstandig in haar ledikantje in slaap gevallen! Ze lag 20 minuutjes wakker maar tevreden in haar bedje en toen viel ze ineens in slaap. Hiervoor probeerde we haar altijd slapend weg te leggen, anders lukte het niet. Super trots op haar!! 馃グ
Mijn dochter van bijna 12 weken valt sinds enkele dagen af en toe na het voeden om 5 uur zelfstandig in de co sleeper in slaap.

2 dagen geleden

Onze dochter valt sinds kort helemaal zelfstandig alleen in slaap in haar eigen bedje op haar kamertje鉂わ笍 supertrots op haar!
Ik ben zo verliefd op onze kleine meid, vooral als ze heel blij lacht als ze haar grote broer ziet. 馃グ
Onze zoon slaapt ineens in de wandelwagen in slaap en kan hier soms tot 3,5 uur achter elkaar in slapen. Dit was tot een week geleden geen optie. En 鈥榮 nachts slaapt hij, weliswaar co-sleepend met ons, al twee nachten 5,5-6 uur achter elkaar 馃┑

gisteren

Onze jongedame begint ineens vaker nachten door te slapen!? 22-5 of 22-6 lijkt voor nu het nieuwe normaal 鉂わ笍 En ik heb een systeem met een flesje gekolfde melk, waardoor ik nu al 2x heb kunnen genieten van 2 glaasjes champagne tijdens de kerstdagen!

gisteren

Ons meisje slaapt al 1.5 week door van 21/22 tot 7/8 En als je haar dan uit bed haalt krijg je zoooo'n brede lach dat ik elke ochtend smelt 馃┓

gisteren

Ons zoontje had veel last van zijn lichaam en daardoor ook niet door slapen maar kerst avond sliep hij in een x van 21:00 tot 04:00 en vandaag van 21:00 tot 05:25 beste kerst cadeautje die hij ons kon geven馃巹馃グ merry Christmas iedereen馃挌