6 Reacties

gisteren

Jazeker, hier ook heel heftige dromen. Soms zelfs nachtmerries. Werd bij mijn andere kindjes na een paar maanden wel minder en ging uiteraard helemaal weg :-)

gisteren

Jaaa!! Na de bevalling was het echt heftig, nu af en toe nog.. maar ik droom bijna elk nacht wel dat ik denk dat ik de baby bij ons op bed ben vergeten en al heb gevoed, maar in werkelijkheid slaapt ze gewoon nog in de cosleeper en is ze nog geeneens wakker geweest.. Dat gevoel van continu aanstaan, heel herkenbaar en heel vermoeiend! Hoop dat t helemaal verdwijnt ooit
Ja ik heb dit ook, en ook hele werkelijke nachtmerries vreselijk… het wordt bij mij wel langzaam minder gelukkig

10 uur geleden

Heel herkenbaar! Ik ben ‘s nachts in mn dromen/bij wakker worden m’n kleine man kwijt en moet dan op de babyfoon hebben gezien dat hij gewoon lekker in zn bedje ligt voordat ik weer rustig verder kan slapen!

9 uur geleden

Ja hier ook! Zo lag mijn man een keer op de bank en m’n dochter daar in de co sleeper zodat ik even een keer een goede nacht kon maken. Dat maakte dat ik meerdere keren met een schrik wakker werd omdat ik dacht dat ze nog bij me in bed lag. Op gegeven moment zat ik met een (langwerpige) kussen ik mn armen heen en weer te wiegen op bed… ik kon haar hoofdje maar niet vinden om vervolgens door te hebben dat het een kussen was. Heb toen zo’n slechte nacht gehad dat ik heb gezegd nooit meer😂 zij hadden overigens een top nacht 😅
Ik herken het ook! Soms ben ik ineens de baby kwijt en ligt hij gewoon in zijn wiegje