129 Reacties

vorige maand

Heel herkenbaar dit. Ik dacht altijd voorheen zwanger “je krijgt ochtend ziekte, nou die ochtend ziekte is dus de hele dag door mij ziek voelen. Bh’s herkenbaar verhaal, geen enkele passen meer. M’n haar is idd zo ontzettend vettig… moeheid ik gelukkig minder geworden, heb er soms nog last van. Nu voelt het gewoon alsof ik een zout zak ben, rondje wandelen nooit een uitdaging geweest, nu voelt t alsof ik een hele berg beklommen heb. De hormonen zo herkenbaar t ene moment ben ik heel blij, het ene moment huil ik om niks. Laats gehuild om n worm die geen armen heeft…. Erg😅 dan weer boos omdat niks wilt lukken. Ben verder wel zo dankbaar tot dit mag gebeuren🩷 en ook super blij

vorige maand

Hee, hier ook zeer gewenst zwanger. Maar man, man, man.... de misselijkheid is hier niet te doen.

vorige maand

Hier ook zeer gewenst zwanger. Maar oohh wat is het ooit zwaar de misselijkheid het niet kunnen eten de vermoeidheid. Mijn borstel zijn zo gevoelig. En ik kan heel boos worden of ontzettend verdrietig. Ik voel me ook echt niet lekker en met carnaval is het ook niet te doen .dus ik zit thuis maar mijn vriend wilt wel weg . Wat soms heel vervelend is want ik voel me zo alleen en wil ook gewoon normaal mee kunnen doen. Zo dat lucht al weer eventjes op

vorige maand

Ooooh heerlijk om even ongegeneerd te klagen. Hier ook geen BH meer die lekker zit, de hele dag met vlagen misselijk, een huid wat inmiddels een soort kraterlandschap is en die moeheid 😱😱😱 ik vraag me bij het opstaan soms al af hoe ik het in vredesnaam de hele dag ga redden zonder om te vallen. Maar afgezien van dat ben ik zo blij dat er zo’n klein frummeltje mag groeien in mijn buik! Dus dan zuchten we nog maar eens diep en hobbelen we lekker door 😊

vorige maand

Thanks voor dit topic 🤣 Hier vandaag op 7+2 en het is zwaar, terug van een weekje vakantie in lapland met de schoonfamilie die we het op dag 1 verteld hadden dus veel begrip en ik kon elke middag een dutje doen😅 nu terug op kantoor waar ik het nog niet wil vertellen.. hoe doe je dit? Wij lunchen met zn allen in de kantine, ik krijg vragen waarom ik zo sip kijk.. probeer vrolijk te kijken en mn misselijkheid onder controle te houden.. ik probeer wel elke dag een rondje te wandelen maar idd alsof je een berg op loopt! Hoe dan?! Ik had een hele goede conditie.. Ik heb gelukkig nog 1 BH die eerder een beetje groot was.. die nu als enige nog past 🤷🏻‍♀️ ik denk ook dat dat mn collegas ook moet opvallen dat mn borsten inneens zoveeel groter zijn 🧐 maargoed hopelijk kijken ze daar dus niet zo goed naar.. En de hormonen rollercoaster is ook aanwezig.. Jullie ook allemaal sterkte en heel veel succes en we onthouden maar weer waar we het voor doen! Want hier ook zeer gewenst zwanger van ons eerste kindje

vorige maand

Fijn topic! Ik kom uit een fertiliteitstraject, en mega blij dat het nu eindelijk gelukt lijkt te zijn. MAAR ik had in week 3 en 4 veeel kwaaltjes (deels nog van de HCG injecties) maar week 5 en nu 6 gewoon niks. Meer energie. Extreme buikkrampen (bleken darmen) van week 4 ook helemaal weg. Alleen heel soms een soort zeur onderin m'n buik. Ontzettend zwakke maag en Gaviscon, Rennies en lansoprazol zijn best friends maar zelfs 0 misselijk / weeïg. Ik ben zo gefrustreerd en dan in dezelfde minuut weer gefrustreerd over het feit dat ik gefrustreerd ben omdat ik GEEN klachten heb. Dus misschien toch wat hormonen in de mix 😅

vorige maand

Hier vooral ontzettend moe! Kan de hele dag wel slapen 💤 maar dat gaat niet als je meer kinderen hebt😅 Misselijk was ik eerst de hele dag door maar nu vooral ‘s avonds. Ben nu 9 weken. Heb nergens zin in, vooral niet in sociaal doen🫣 Mijn haar is ook heel snel vet en ik lees nu dat dat dus normaal is😅 Fijn om hier even te kunnen klagen haha

vorige maand

Ik laat zulke vieze windjes de hele tijd 😭😭😭 en ik voel me al zo’n holbewoner….

vorige maand

Fijn om even te kunnen klagen! Het voelt voor mij soms zo ondankbaar. Ik vind het vooral heel pittig met mijn dochter van 1. Ze kan nog niet kruipen/lopen (ze was 2 maand te vroeg en net 1 geworden). Ik ben de hele dag misselijk en moe en vind het zo zwaar om ook voor haar een leuke moeder te zijn op het moment. Maakt het niet makkelijk maar het is het 100 % waard. Nog maar even doorzetten🙏🏽

vorige maand

Oh ja, dit topic had ik nodig. Zit er even helemaal doorheen. Ben zo moe en misselijk de hele dag, en heb een ontzettend lieve peuter rondlopen die de hele dag aandacht vraagt. Dan baal ik op een gegeven moment zo van mezelf, want word er echt geen leukere moeder van. En dan zit ik nog maar in week 8, dus moet nog heeeeeeeeeel lang (voor mijn gevoel). De afgelopen week lag ik elke avond tussen 20:00 en 21:00 in bed, en dan ben ik nog de volgende dag niet uitgerust...

vorige maand

Niet helemaal echt klagen maar heb ff behoefte om van me af te schrijven. Bij mijn eerst echo was een leegvruchtzakje te zien en had daarna veel pijnen en bloedingen. 2 weken daarna toch een kloppend hartje (vermoedelijk tweeling 1 miskraam en 1 wel kloppend hartje) Vorige week weer bloedverlies gehad en beetje krampen dus maakte me weer zorgen. Ik de verloskundige gebeld maar die zeiden dat ze nog niet veel konden doen en dat we moesten afwachten. Nu kreeg ik net bericht dat ik donderdag weer mag komen voor een echo ipv dat ik nog een hele week moet wachten. Ik voel me zo onzeker in deze zwangerschap. Bij mijn zoontje had ik daar totaal geen last van. Elke zwangerschap is anders dat is zeker. Ik hoop dat donderdag alles goed is.

vorige maand

Reactie op MelissaSXM95

Niet helemaal echt klagen maar heb ff behoefte om van me af te schrijven. B ...
Succes! Hopelijk is de komende echo wel goed en heeft het je wat meer zekerheid. 🍀

vorige maand

Reactie op Kleintje2023

Oh ja, dit topic had ik nodig. Zit er even helemaal doorheen. Ben zo moe en ...
Ik herken dit gevoel.. Vandaag ook de hele dag een misselijk, naar gevoel gehad. En ik heb heel veel werk, maar trek het slecht. Ik ben zo moe. 😫 En onze zoon is juist nu aan het potty trainen met allerlei vieze ongelukjes. 😷

vorige maand

Zooo zooo moe. En dan een kleuter en dreumes die elkaar afwisselen met de nachten wakker zijn. Kunnen ze ook weinig aan doen, ze hebben waterpokken, maar toch. En nu al zo'n zichtbare buik 🙈 Ik ben bijna bang waar dat naartoe gaat als hij als zo groeit met 10 weken. Komt natuurlijk omdat het de 3e is.. maar hoop niet dat ik veel groter wordt dan bij de 2e (toen was ik ook een lopende buik zo ongeveer). Goed zo ff klagen, heerlijk 😁

vorige maand

Ik ben echt helemaal klaar met dat wachten. Ik wil gewoon weten of het allemaal goed is want heb weinig symptomen… 21 maart mijn eerste echo ben dan naar eigen berekening 8+2. HET GAAT ZO TRAAG.

vorige maand

Even klagen hoor. Morgen eerste echo en vind het zo spannend. Vorige zwangerschap echo gehad, waarbij ik 2 weken teruggezet werd en nu gevoel dat ik minder ver ben dan ik denk. Die eerste weken duurde de vorige keer zo lang ivm misselijkheid en spugen. Voelde me tot nu toe nog best redelijk. Maar begin me nu weer misselijk te voelen, dus hoop dat ik al wat verder ben. Ben er bang voor. Zal ergens tussen de 6-8 weken zijn. Vannacht hele nacht bezig geweest met mijn dreumes die koorts had en zich niet lekker voelde. Om het half uur huilen in haar slaap. Super zielig, maar daardoor duurt deze dag al zo lang. Hoopte morgen beetje uit te slapen dat mijn man mijn dochter naar de opvang brengt. Maar lijkt erop dat het uitslaap feest niet doorgaat. Oké genoeg geklaagd 😂
Vermoeid maar denk dat de misselijkheid nog het ergste van alles is 🤢 sinds gisteren pakje crackers naast m’n bed, eerst die beetje eten zodra ik wakker word, laten zakken dan opstaan. Hele dag kleine dingetjes eten zodat het niet te erg word, maar ik wil niks eten en elk eten maakt me misselijk. Ik weet dat het moet want anders is de misselijkheid nog erger man man man Borsten zijn wel onwijs groot geworden, bh’s word te klein. Positief puntje wat mij betreft Ik vraag me enkel en alleen af hoe ik werken moet volhouden, ben nu al klaar en uitput. Komt vrij weinig uit me

vorige maand

Toffe topic.. hier 9 weken zwanger na een IUI traject. Maar jeetje mina wat haat ik die vermoeidheid de hele dag 😂😂. En die vervloekte bloedverdunners die ik dagelijks moet spuiten. Maar goed tis voor een goed doel..

vorige maand

Net het topic wat ik nodig had. Ik ben nu 7-6. Tot afgelopen week niks aan hand. Afgelopen 5 dagen mega mega slecht. Ik kan niks meer ruiken of zien van eten… als ik ook maar eten zie of ruik.🤢🤢 ik weet niet wat ik moet doen.. ik voel me echt zooo ellendig

vorige maand

Ohhh die vermoeidheid en ALLES maar dan ook echt ALLES STINKT!!! ik wil eigenlijk het liefste buiten slapen met frisse lucht want ik kan niks verdragen. En dan gewoon het algemene ‘wat moet ik met mezelf’ gewoon een BLEH gevoel! #klaagzangover 🤣🥴🙏🏻❤️