8 Reacties
9 uur geleden
Mijn baby is nu 2 weken oud en ik doe sinds een aantal dagen snachts geen mutsje meer op. Ik heb voor de zekerheid wel zijn temperatuur in de gate gehouden maar die was gelukkig in orde!
9 uur geleden
Onze zoon heeft tot een weekje met een muts geslapen, toen kon hij goed zn temperatuur houden rond de 36.9-37.1
8 uur geleden
De temperatuur was goed dus we zijn na een paar dagen gestopt. Ik vond het ook helemaal niks met mutsjes die steeds afglijden
5 uur geleden
Ja als ze h煤n temperatuur kunnen reguleren is het volgens mij zelfs beter om het mutsje af te doen. Want ze kunnen het ook juist te heet krijgen anders
4 uur geleden
Wij zijn na ruim twee weken gestopt toen we ook overgingen op een slaapzakje. Ze houdt goed temperatuur, en nu is er ook geen afzakkend dekentje meer waar ze evt door af kan koelen.
1 uur geleden
Is dat in Nederland heel gebruikelijk om zolang een muts op te zetten? Ik schrik daarvan en zou net bang zijn voor oververhitting. Ik ben een paar dagen in het ziekenhuis gebleven (Belgi毛 dus normaal hier). De kamer was lekker warm en ik checkte toen bij elke luierwissel zijn temperatuur, die bleef prima. Al een paar uur na de geboorte hoefde ik geen muts meer op te zetten. Op een koelere slaapkamer is dat misschien anders maar een week of 2 weken mutsen gebruiken klinkt lang 馃檲