8 Reacties

17 uur geleden
Yoghurt met muesli, 6 boterhammen, avondeten, 1 a 2x fruit en daarnaast nog een koekje.. maar of datgezond is weet ik niet want ben wel 14kg aangekomen, 25 weken inmiddels. Maar waarom denk je dat de baby niet voldoende krijgt? Ik geloof dat je eigenlijk niet veel meer hoeft te eten dan normaal

17 uur geleden
T verschilt per dag, de ene dag eet ik enorm veel, de ene dag minder maar m’n ontbijt is meestal het minste maar 2/4 crackers met smeerkaas. Ben nooit een flinke ontbijter geweest. En dan ligt t eraan of ik lunch eet of wacht tot het avond eten dat verschilt dus per dag. Meestal rond de avond periode eet ik wel weer veel

15 uur geleden
Op een werkdag: yoghurt met muesli en fruit als ontbijt, over de loop van de ochtend en middag 3 boterhammen of crackers, en pakje sultana’s en nog iets van een proteïnereep oid. 2 stukken fruit. En dan avondeten.
In het weekend niet echt een vast patroon en snack ik ook wel wat meer. De gynaecoloog heeft mij verteld dat je niet voor 2 hoeft te eten!

15 uur geleden
Ik eet als ik honger heb, dat is meestal 6-8 keer per dag, maar zit snel vol van grotere maaltijden. Dus eet ik tussendoor wat extra's

15 uur geleden
Verschilt per periode.
Eerste paar maanden at ik de hele dag door. Daarna wekenlang 3 maaltijden, verder geen behoefte.
Nu eet ik 3 maaltijden en 3tot5 keer tussendoortje, en die zijn beduidend groter dan eerst. Ik heb ook echt heel andere trek dan wanneer ik niet zwanger ben

14 uur geleden
Ik heb bij mijn eerste HG gehad en hield niks binnen maar alles wat erin kwam en 10 minuten bleef zitten, pakte de baby meteen wat die nodig had dus daarover hoef je je echt niet druk te maken! Ik eet wanneer ik trek heb, vaak kleine porties omdat ik snel vol zit en heb over het algemeen vaak alleen maar trek in ongezonde dingen haha.. De baby krijgt echt wat die nodig heeft hoor.