9 Reacties

3 dagen geleden
Wauw wat ontzettend mooi en knap dat dit zo kan en jullie gegund is! 😍
Sorry geen ervaring hier.

3 dagen geleden
Reactie op Marjolijn16
Wauw wat ontzettend mooi en knap dat dit zo kan en jullie gegund is! 😍
Sor ...
Wat super lief Marjolijn, dankjewel♥️

3 dagen geleden
Fantastisch dat dit jullie gegund is, gefeliciteerd! ❤️
Ik sluit niet uit dat ik draagmoeder zou worden voor mijn beste vriendin, maar dat is nog van vele factoren afhankelijk. Sowieso zou ik dit pas kunnen als mijn eigen gezin compleet is, en wij willen waarschijnlijk nog wel een kindje hierna.
Hoe is het voor jou om “op afstand” in verwachting van een kindje te zijn? Gaan jullie mee naar de echo’s?

3 dagen geleden
Ben of heb geen draagmoeder, maar wel met een laatste poging zwanger met dank aan een IVF ICSI traject. Dus het voor traject is eenbeetje vergelijkbaar lijkt me.
Kan me dan ook goed inbeelden dat het door alles wat jullie, en vooral jij hiervoor hebt moeten doorstaan dat het dan eens zo spannend is, of alles goed gaat, en of het goed innestelt.
Ben zelf heel bij dat ik ons kinde wel zelf kan dragen, en elke dag bevestiging heb dat het er is, door alle kwaaltjes. Dus kan me goed indenken dat je graag van elke scheet op de hoogte gehouden wil worden als bewijs dat jullie vriendin nog het kindje draagt.
Heel veel sucses bij jullie zwangerschap💕
En wat mooi om te lezen dat het zo gelukt is, en dat het kleine wonder mooi grood en gezond mag groeien ✨

2 dagen geleden
Reactie op MaddyAnna
Ben of heb geen draagmoeder, maar wel met een laatste poging zwanger met da ...
Aaah dat is heel lief. Ja IVF valt niet mee inderdaad en dan moet ik nog heel dankbaar zijn dat het bij ons bij de tweede terugplaatsing al raak was. Bijzonder mooi en dankbaar dat m’n beste vriendin t dragen wil en ik hierdoor alles van heel dichtbij mee krijg. We doen alles samen, dus erg fijn. 🥰

2 dagen geleden
Reactie op 1992Elis
Fantastisch dat dit jullie gegund is, gefeliciteerd! ❤️
Ik sluit niet uit ...
Wat mooi dat je het overweegt in ieder geval al, dat geeft aan dat jij ook heel veel liefde in je draagt voor je vriendin. Uiteraard gaat er een enorme screening aan vooraf. Zo moet je eigen gezin compleet zijn en mogen je zwangerschappen en bevallingen geen tegenslagen gehad hebben. Veel psychologische testen en ga zo maar door. Eerst je eigen gezin compleet maken, uiteindelijk is dat het mooiste en belangrijkste dat er is 🥰♥️🌞

2 dagen geleden
Reactie op Elise de wilde
Wat mooi dat je het overweegt in ieder geval al, dat geeft aan dat jij ook ...
Ja zo zie ik dat ook en die uitgebreide screening begrijp ik wel. Mijn vriendin lijkt nu in aanmerking te komen voor een operatie waardoor ze misschien toch haar eigen kindje zal dragen (wat natuurlijk het mooiste scenario zou zijn maar absoluut nog niet zeker is) dus het is vooralsnog een als-als scenario. En ik moet natuurlijk nog maar zien hoe mijn eigen zwangerschappen en bevallingen gaan verlopen wat dat emotioneel met mij doet. We gaan zien hoe de toekomst loopt!