3 Reacties

gisteren
Och jee, dat ze dat meteen deden. Kan je voorstellen dat het best heftig is en dat je ervan moet bijkomen. Ik heb helaas geen ervaring met dit (ik heb de echo en bloedafname volgende week woensdag pas), maar wens je sterkte en duim voor een goede uitslag 馃崁

gisteren
Ja alles gebeurde in een paar uur tijd maar ze zei, deze echo kan ons enkel aanwijzingen geven en geen antwoorden. Ik kon wachten tot de 16de week voor een vruchtwaterpunctie maar dat zou ik mentaal niet overleven dus daarom de keus voor de vlokkentest. Ik hoop dat dit goed uitpakt. Ik mocht de nipt helaas niet meer doen, omdat dit betrouwbaarder is. Jij ook succes volgende week en dankjewel馃馃徑

18 uur geleden
Helaas ook ervaring mee gehad, iets meer dan een halfjaar geleden. Ik had alleen net daarvoor een slechte nipt test uitslag. De vlokkentest bevestigde de nipt test helaas. Wij hebben toen het moeilijkste en verdrietige besluit moeten nemen om de zwangerschap te beindigen.
Vlokkentest vond ik trouwens ook geen pretje... ik had toen binnen 2-3 werkdagen de uitslag van de vlokkentest.
Sterkte 馃崁