557 Reacties

2 maanden geleden
Leek me gezellig gewoon een toppic waar we lekker kunnen kletsen over van alles en nog wat

2 maanden geleden
Reactie op Linniee91
Heel leuk! Hier weten alleen m'n partner & beste vriendin het🥰
Ooh wat leuk toch ook wel die spanning van het ‘geheim’ houden hoe reageerde ze

2 maanden geleden
Reactie op Mommyofonegirl🩷
Ooh wat leuk toch ook wel die spanning van het ‘geheim’ houden hoe reageerd ...
Mijn beste vriendin is zelf ook zwanger dus ze vond het geweldig en mijn partner was uiteraard ook heeeeel blij🥰 onze kindjes weten het nog niet daar vind ik het te vroeg voor, wie weet het bij jou al?

2 maanden geleden
Reactie op Linniee91
Mijn beste vriendin is zelf ook zwanger dus ze vond het geweldig en mijn pa ...
Ik weet het nog niet zeker morgen is mijn nod zit nu op 13 dagen dpo

2 maanden geleden
Ik ga ook meepraten. Vanochtend een positieve test mijn nod is de 29e. Gisteren nog hele witte test. Weer spannende weken. Voor ons een vierde kindje

2 maanden geleden
Reactie op Linniee91
Wat leuk!!! Hier ook vierde kindje. Spannend toch hé! Elke keer weer
Ow wat grappig heb echt het gevoel dat wij enige zijn die dat nog overweegde zo’n beetje haha. Maar ik vind zo’n vierde denk nog wel spannender

2 maanden geleden
Leuk! 🥰
Ik zou woensdag ongesteld moeten worden, 2 dagen geleden positieve test en vanmorgen positieve CB test 1-2 weken🍀
Heb het mijn beste vriendin wel verteld en verder nog niemand.

2 maanden geleden
Ik testen donderdag positief, wel wat roze afscheiding🥲 maar niet veel! Daarna was het bruin en nu niks meer! Mijn testen worden steeds donkerder.. dus hopelijk zit alles goed.

2 maanden geleden
Reactie op Linniee91
Is denk ik van de innesteling! Gefeliciteerd 🥰
Ik hoop het ook! Heb ook last van moeilijke stoelgang in eens en lees overal dat het dat ook kan zijn! Heel spannend 🙈

2 maanden geleden
Reactie op Linniee91
Is het ook echt! Blijft spannend hier is het het vierde kindje.. Maar net ...
Ahw wat leuk! Ja is en blijft spannend! Ik duim voor iedereen dat het alles goed gaat

2 maanden geleden
Oeh, dit is een interessant topic. Vind je het goed dat ik hem kopieer en een versie plaats voor 1 t/m 5 oktober?😊

2 maanden geleden
Reactie op Novaaaatje
Oeh, dit is een interessant topic. Vind je het goed dat ik hem kopieer en e ...
Ja hoor😊

2 maanden geleden
Even mijn verhaal heel kort en snel😛
Ik twijfel enorm dat heeft zo zijn reden want eigenlijk zou het op de natuurlijke manier niet mogelijk zijn maar
Sinds afgelopen dinsdag heb ik lichte krampen onder in mijn buik dit heeft aangehouden tot vrijdag.
Nu sinds vrijdag ochtend met vlagen heel lichtjes misselijk (mja griep heerst ook)
Wel moet ik sinds de dinsdag/woensdag enorm vaak na de wc dus ja twijfelefe ook over een blaas ontsteking.
Momenteen 13 dagen dpo en morgen zou mijn nod zijn
De early testen zijn nog negatief mja bij de eerste was dat ook toen teste ik op de woensdag middag nog negatief en op donderdag ochtend positief (was toen 3 dagen over tijd)
Nu ook iets of wat op geblazen gevoel.
Maar omdat het dus eigenlijk op de “natuurlijke” manier nie zou kunnen denk ik meer dat ik het in beeld en misschien een schijnzwangerschap?
Morgen weten we het🤞🏼🍀