627 Reacties

3 maanden geleden
Leuk! Afhankelijk van manier van rekenen (menstruatie of ovulatie) kom ik tussen 29 sept en 1 oktober uit. Ik had ook op 19 januari mijn eerste positieve test. Eerste echo staat gepland op 19 feb en dat duurt me nu al veel te lang. Ik heb nog weinig symptomen (moest wat vaker naar de wc, maar lijkt weer iets minder te worden en heb gevoelige borsten) en dat maakt me onzeker, de testen voelen als de enige houvast op dit moment.

3 maanden geleden
Volgens mij lopen wij helemaal gelijk.
Dinsdag 21 januari de eerste posititeve test met hele lichte streepjes.
Zaterdag 25 januari op de nod een knaltest.
17 februari hebben wij ook de eerste echo.
Was afgelopen week erg moe, verder ervaar ik momenteel weinig symptomen. Heb wel ineens puistjes op de kaaklijn. Heb ik normaal nooit. Ben ook benieuwd naar de symptomen van iedereen. Zou zo graag wat willen voelen ter bevestiging.
Dit worden 3 lange weken tot de echo.

3 maanden geleden
Wat leuk om te lezen !
Ik ben toevallig ook 1 October uitgerekend . 🤗
Mijn symptomen zijn met name gevoelige en grotere borsten en veel trek .
Beetje vermoeidheid aswell.
Maar super blij !

3 maanden geleden
Reactie op Annelot11
Volgens mij lopen wij helemaal gelijk.
Dinsdag 21 januari de eerste positit ...
Aah ja mijn nod was 22 januari, heb een vrij korte cyclus :) dus ik zit qua uitgerekende datum op 1 oktober.
Oeh echo op dezelfde dag! Zo spannend, ben heel benieuwd!

3 maanden geleden
Reactie op Sammie31102025
Wat leuk om te lezen !
Ik ben toevallig ook 1 October uitgerekend . 🤗
M ...
Ahhh wat leuk!

3 maanden geleden
Leuk! Ik sluit mij hierop aan. Uitgerekende datum is 4 oktober. Woensdag 22 januari kon je op de test een tuurstreepje zien met tot vandaag een mooie oploop. Dit zal mijn eerste zwangerschap zijn. Op dit moment weet alleen mijn partner het maar oh man wat wil ik het van de daken schreeuwen van blijdschap. Ben nu 4+1 weken🥰

3 maanden geleden
Reactie op MargotN
Mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk rond 1 oktober! Week geleden posi ...
Oeh zelfde datum ongeveer idd! Zo leuk! Jaaa dat wachten verschrikkelijk! Oeh 13 februari! Hier de 17e.

3 maanden geleden
Wat leuk!! Ik heb 21 januari positief getest en ben nu 5 weken, mijn uitgerekende datum is 28 september en zit nu in beide groepen omdat de kans groot is dat het gewoon oktober wordt! Ik heb ook 17 februari de eerste echo, zo spannend!! Ik heb last van wat krampen, opgeblazen buik en de vermoeidheid begint nu echt te komen. Leuk om iedereen z’n verhalen te lezen.😊

3 maanden geleden
Hey!
Hier ook 1 okt uitgerekend. Ik ben nu 4+4 dagen. Heel gespannen omdat de griep heerst en door eerdere miskraam.!
Morgen bellenb voor de echo.
Gefeliciteerd allemaal!

3 maanden geleden
Reactie op MargotN
Ahh dat is nog langer wachten zelfs! Spannend is het he...
Jaaa geen geduld meer hahaahah

3 maanden geleden
19e had ik een positieve test. Nu 4+2.
Zo spannend afwachten tot de echo. Behalve wat pijnlijke borstelen misselijkheid heb ik nog nergens last van.

3 maanden geleden
Reactie op NinaBroek
Gister 25-01 achterkomen. Volgens waarschijnlijk 4-10 uitgerekend! Op dit m ...
Wel fijn dat je nergens last van hebt! :) mijn moeder heeft de hele zwangerschap van mij geen 1 symptoom gehad & dat ging jelemaal goed, dus opzich stelt dat je misschien gerust :)

3 maanden geleden
Vandaag 4+3 na een miskraam in november. 20 januari positief getest met nu een mooie oploop! Ben als het goed is 2 oktober uitgerekend!
Qua symptomen in de ochtend wat misselijk. Moet wel echt gelijk eten als ik uit bed kom. Verder alleen een opgeblazen buik en vermoeid!

3 maanden geleden
Hee! Hier na 2,5 jaar proberen na de 5e ronde IUI EINDELIJK zwanger. Gefeliciteerd allemaal ☺️. Ik ben vooralsnog 3 of 4 oktober uitgerekend. Zo spannend, de komende tijd!!!!

3 maanden geleden
Hoii,
Ik had zondag 19 januari een positieve test. Nu 4+3 als het goed is. 2 oktober uitgerekend.
Alleen wat gevoelige borsten. In week 3 heel slecht geslapen. Nu neem ik voor het slapen gaan een magnesium pil speciaal voor de nacht. Dat heeft mij enorm geholpen.

3 maanden geleden
Hier ook de 19e een positieve test! Daarvoor niet getest, dus had misschien wel eerder een positieve test. Ik ben ook rond de 4-4,5w. Ik heb 11-02 de eerste echo, zo benieuwd!