552 Reacties

2 maanden geleden
Ik ben (op basis van ovulatie) 14 oktober uitgerekend! Ik ben 30. In november een MA gehad met 9 weken maar ik heb er nu echt alle vertrouwen in. In oktober hebben wij ons eerst kindje in handen❤️🌈

2 maanden geleden
Volgens de app ook 13 oktober uitgerekend!
Ik ben net 35. We hebben al een prachtige, vrolijke dochter van 2 jaar. In oktober een vroege miskraam gehad bij net geen 5 weken.
Vind deze week dus heeeel spannend. Alsof ik eerst deze week door moet komen om te vertrouwen dat t nu wel goed komt

2 maanden geleden
Ik ben ook zoals het nu lijkt op 13 oktober uitgerekend 😁 Vandaag ga ik de verloskundige bellen om een eerste afspraak in te plannen.

2 maanden geleden
Reactie op JB5
Volgens de app ook 13 oktober uitgerekend!
Ik ben net 35. We hebben al een ...
Och ja, ik snap dat zo'n week dan extra spannend is.

2 maanden geleden
Reactie op VrolijkeParel532819
Ik ben (op basis van ovulatie) 14 oktober uitgerekend! Ik ben 30. In novemb ...
Hier ook op basis van ovulatie 14 oktober uitgerekend (de verjaardag van onze (voorlopig) jongste). Ik ben 31. In augustus een MA gehad met 9 weken, curretage op 10 weken. Ik ben er ook redelijk gerust in deze keer 🤞🏻

2 maanden geleden
Reactie op januarbaby2021
Hier ook op basis van ovulatie 14 oktober uitgerekend (de verjaardag van on ...
Wat toevallig! We houden de positiviteit erin! 🍀🍀

2 maanden geleden
Hi, ik sluit aan! Gefeliciteerd allemaal 👶🏻Ik ben 28 jaar en 16 oktober uitgerekend volgens de app. Ik zou as woensdag ongesteld moeten worden maar voelde dat ik zaterdag moest testen, dit was positief. Ik heb 3 miskramen achter elkaar gehad waarvan de laatste in april ‘24 en nu opnieuw zwanger (3+4). Ik vind het echt heel erg spannend en hoop zo erg dat het dit keer goed mag gaan💕

2 maanden geleden
Reactie op Ann-45789
Hoi! Gefeliciteerd iedereen hier! Ik 28 jaar en volgens de app 15 oktober u ...
Gefeliciteerd 🥰 Ik heb precies hetzelfde gedaan, vandaag is mijn NOD en ik had een duidelijke test in handen dus ik heb gebeld. 24 februari de eerste echo ben dan rond de 7 weken. We zullen nog even wat geduld moeten hebben haha.
Vandaag 15DPO, heb 1 dag overgeslagen met testen.

2 maanden geleden
Reactie op Ann-45789
Jij ook! En dat is inderdaad een mooie oploop! Het voelt toch echter als je ...
Haha ja dan is het pas “echt” ofzo. Vorige zwangerschap in november liep 4 dagen na NOD uit in een miskraam maar dat vermoedde ik al door niet oplopende testen. Deze test bevestigde voor mij dat het voor nu goed zit en ik vertrouwen heb. Nu uitzitten tot de eerste echo 🙈 heb jij al gebeld?