371 Reacties

Wat leuk! Ik ben als het goed is ook 28 oktober uitgerekend! 馃挊

2 maanden geleden

Hoihoi! Jij ook van harte gefeliciteerd! Helemaal leuk dit 馃グ Ik heb gisteravond getest en ik ben ook positief! Zo blij mee na een miskraam afgelopen september. Ik ben 27 of 28 oktober uitgerekend.

2 maanden geleden

Ik en ook 27 of 28 oktober uitgerekend! Uitgaande van cycluslengte van 27 of 28 dagen. Tweede zwangerschap, oudste is 17 maanden.

2 maanden geleden

Reactie op Moyana

Hoihoi! Jij ook van harte gefeliciteerd! Helemaal leuk dit 馃グ Ik heb gister ...
Wat een fijn gevoel lijkt me dat helemaal voor jou nu nadat je miskraam hebt gehad.

2 maanden geleden

Leuk! Ik heb een beetje een rommelige cyclus gehad. Maar als ik uit zou gaan van een cyclus van 4 weken, kom ik uit op 29 oktober.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik als het goed is 31 oktober uitgerekend. Ben nu pas 3+4 maar zondag toch al een positieve test gehad met 3+2. 20-1 geopereerd aan een BBZ en linkereileider verwijderd dus dit is echt een cadeautje maar stap voor stap. 5 maart vroege echo met 6 weken. 馃馃徎馃崁 momenteel ook al een zoontje van bijna 10 maanden.

2 maanden geleden

Hoi meiden, gefeliciteerd allemaal!馃┓馃┑ Ik heb berekend dat ik 26 oktober ben uitgerekend. Ik gluur graag ook met dit groepje mee. Ik merk dat de meiden in het andere groepje een stukje voorlopen dus zo zit ik er net mooi tussenin馃槆 Ik ben nu 4+2 en kwam erachter op 9dpo.

2 maanden geleden

Hi Allemaal, Wat een leuke groep. Ik heb sinds afgelopen zondag een positieve test, nu 4 weken en 3 dagen. Een hele leuke maar ook spannende periode. Gefeliciteerd allemaal!馃コ

2 maanden geleden

Leuk!! Ik bereken nu zelf mijn uitgerekende datum op 27 oktober 馃グ

2 maanden geleden

Dag dames, hier sinds zondag een positieve test! Nu als het goed is 3+6. 29 oktober dan uitgerekend. 馃グ Wel weer spannend hoor! Heb al een kleine man rondlopen van bijna anderhalf. Daarvoor missed abortion gehad. Hopen dat deze kleine spruit kerngezond is 馃馃 gefeliciteerd allemaal meiden!

2 maanden geleden

Reactie op JasmijnSimone

Dag dames, hier sinds zondag een positieve test! Nu als het goed is 3+6. 29 ...
Hier sinds maandag positief getest. En ook 29okt Uitgerekend 馃

2 maanden geleden

Hi, hier 27 oktober uitgerekend volgens mijn berekening. Op 9dpo al een licht positieve test, valentijnsdag echt een duidelijke test, leuk cadeautje dus 馃槉

2 maanden geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik had gisteren een positieve test, uitgerekende datum waarschijnlijk 31 oktober / 1 november uitgaande van een cyclus van 34/35 dagen. Ik heb 10 maart mijn eerste echo

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik denk dat ik ook rond 27 oktober ben uitgerekend, maar mijn eisprong is op dag 12 geweest, dus even afwachten tot de echo. Die heb ik 20 maart (bij ongeveer 8,5 week) dus nog even spannend! Leuk om hier te kletsen. Mag ook altijd via pb (al heb ik geen idee hoe dag werkt), altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten 鈽猴笍

2 maanden geleden

Zo leuk dat we met zoveel zijn! Wanneer staat jullie eerste echo op de planning? De mijne staat nu op 19 maart. Hebben jullie al last van zwangerschapskwaaltjes ook?

2 maanden geleden

Reactie op Moyana

Zo leuk dat we met zoveel zijn! Wanneer staat jullie eerste echo op de plan ...
Ik 20 maart de eerste echo, super spannend. Ik ben wat meer vermoeid, met vlagen wat misselijk en ik merk dat mijn reuk een stuk sterker is. Voel jij al iets?

2 maanden geleden

Reactie op Moyana

Zo leuk dat we met zoveel zijn! Wanneer staat jullie eerste echo op de plan ...
Mijn eerste echo staat op 17 maart. Heel spannend. Ik heb wel al last van vermoeidheid, rugpijn, hoofdpijn en vooral in de avond misselijk

2 maanden geleden

Reactie op BijzondereEiland424392

Gefeliciteerd allemaal! Ik denk dat ik ook rond 27 oktober ben uitgerekend, ...
Ik heb je een verzoek gestuurd volgensmij kan je op die manier via pb praten

2 maanden geleden

Vraagje. Ben wel benieuwd. Hoe oud is iedereen?

2 maanden geleden

Reactie op LiefdevolleKolibrie229981

Vraagje. Ben wel benieuwd. Hoe oud is iedereen?
Ik ben net 30 geworden