15 Reacties

vorige week
Reactie op Sharina_
Ik vind dit inderdaad wel lijken op afscheiding na gemeenschap
Wauw serieus!’ Nooit geweten dat afscheiding veranderd na gemeenschap. Weer wat geleerd.

vorige week
Reactie op Bobbyvdg
Heel normaal! Meer afscheiding is te verwachten rond dit termijn en zeker a ...
Haha nee de kerk uit is niet meer nodig 😜

vorige week
Reactie op DoortastendeUil222785
Haha nee de kerk uit is niet meer nodig 😜
Dan hoef jij je nergens druk om te maken!😘
Heb het ook nog even voor je opgezocht! Dan weet je het zeker☺️
Heb je toevallig de zwangerschap+ app al? Bij ontdekken en dan per week zie je welke symptomen en lijfelijke veranderingen te verwachten zijn!

vorige week
Reactie op Bobbyvdg
Dan hoef jij je nergens druk om te maken!😘
Heb het ook nog even voor je o ...

Oh wat goed, nee die app heb ik nog niet. Ga hem direct downloaden. Dank je wel. ❤️

vorige week
Oh wat goed, nee die app heb ik nog niet. Ga hem direct downloaden. Dank je ...
Ook een super mooie app, ik heb premium erbij genomen dat geeft je wat extra functies ook voor dalijk richting het einde zoals een goede weeën timer etc.
Hier staat heel veel info en alles is deskundig onderbouwd. Je kunt zelfs een 3D animatie van je kleintje per week bekijken en gave ontwikkelingen zien per week!
Veel plezier met de app❤️

vorige week
Reactie op Mommiejam
De zaadcellen doen niet meer hun best om boven te komen dus verdwijnt samen ...
Whaha klinkt als een mooie theorie maar hoe zit dat als je geen seks hebt (want BAM) en toch dit soort afscheiding hebt

vorige week
Reactie op BAMPatricia
Whaha klinkt als een mooie theorie maar hoe zit dat als je geen seks hebt ( ...
Oeh daar ben ik ook benieuwd naar 😜

vorige week
Haha, naar mijn weten hoort het er gewoon bij :) kan nog.meer worden zelfs

vorige week
Voor afscheiding hoef je echt niet te bellen hoor. Die gaat nog wel 100 x veranderen gedurende je zwangerschap 😋 alleen als je cottage cheese achtige afscheiding hebt, dat kan duiden op een schimmelinfectie en dan moet je wel even bellen.

vorige week
Voor afscheiding hoef je echt niet te bellen hoor. Die gaat nog wel 100 x v ...
Gelukkig, ik schrok er even van omdat ik dacht dat tijdens zwangerschap je afscheiding vaak dun en waterig is.

gisteren
Was ook een grap. Het is meer dat je zegt dat je vanmorgen sex heb gehad en dan vervolgens foto plaatst van je afscheiding 🧐 maar inderdaad je afscheiding gaat nog flink veranderen en je het kan ook heel veel of heel weinig worden dus daar zal ik de verloskundige niet over bellen. 😜