11 Reacties

vorige week

Ik heb ooit iets gelezen over vrouwenmantelthee.. Even over een hele andere boeg, je wilt het eerder opwekken? Dat mag je ook in het verloskundige/ ziekenhuis vragen hoor. Is allemaal al heftig genoeg. Ik dacht dat je dan methodextraat krijgt. Ik zeg t uit ervaring, het kan ook 3,5 week duren🥹🫣 dus vraag bij professionals om wat je nodig hebt, daar zijn ze voor

vorige week

En gecondoleerd, wat een verdrietig nieuws, zelf heb ik 4 mk en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad..sterkte!

Reactie op Hannah0904

Ik heb ooit iets gelezen over vrouwenmantelthee.. Even over een hele andere ...
Dankjewel voor je reactie. En wat heftig om te lezen dat je zo lang hebt gewacht, en ook uit ervaring spreekt.❤️ Bedankt voor de tip. Ja als het kan wil ik het graag eerder opwekken. Om lang wachten te voorkomen (voor zover dat kan). Het liefst wil ik geen medicatie of curatage. Mag ik vragen wat jij in de tijd van wachten hebt gedaan? Was je thuis of ging je bijvoorbeeld wel werken. Het is zo onwerkelijk allemaal. En vind het zo moeilijk om beslissingen te nemen

vorige week

Ja dit is lastig..ik voelde me iedere keer anders ook..sommige miskramen wist ik niet dat ik ze zou krijgen en leek het meer op een verlaten menstruatie..bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik gewacht en vond ik heel spannend maar liep uiteindelijk goed af binne. 10 dagen. 1 mk afgewacht en toen werd dat een dramatische bloeding waarbij er steeds gezegd werd hoort erbij gewoon even doorzetten, uiteindelijk met ambulance afgevoerd, buiten bewust zijn, eenmaal op de seh een curettage gehad en daar was ik zo blij mee, ook bloedtransfusie gehad.. tegelijkertijd had iemand op werk ook een mk en die was dus al 3,5 wk aan het wachten, toen dacht ik jeetje..doe vooral wat goed voelt. Ik heb 3 miskramen en de bbz doorgewerkt. Dat deed me toen goed, bij die heftige lag ik er echt af, toen was ik ook 11 weken e. Was t verdriet heel groot, die baby voelde zo echt en dichtbij..maar zo zie je maar, volg maar je eigen pad, als je sneller wilt niks mis mee, curettage niks mis mee, afwachten niks mis mee...door willen werken niks mis mee, ziekmelden ook niets mis mee. Heel veel sterkte met je keuze

6 dagen geleden

Ik heb 4 weken gewacht en het beide geprobeerd, de thee en acupunctuur maar dit deed helaas allemaal niets.. uiteindelijk afgelopen week toch voor de medicatie gekozen 💔 heel veel sterkte!

5 dagen geleden

Reactie op Laurills90

Ik heb 4 weken gewacht en het beide geprobeerd, de thee en acupunctuur maar ...
Bedankt voor je reactie, jullie ook heel veel sterkte ♥️

2 dagen geleden

Sterkte! Is de miskraam al op gang gekomen? Gisteren heb ik een echo gehad met 7.3’weken hartje klopte ook niet meer. Moet nu wachten tot de miskraam zelf op gang komt en anders over 2 weken naar de gynaecoloog. Heb liever dat het vanzelf op gang komt. Heb jij nog wat geprobeerd om het op te wekken?

2 dagen geleden

Sterkte, wat verdrietig! Ooit is mij iets verteld over zilverkaars. Toch zou ik niet zomaar iets uitproberen, ook omdat je niet weet wat het met je verdere lijf doet. Destijds heb ik zelf gekozen voor een behandeling met medicatie via het ziekenhuis. Voor mij voelde dit het meest veilig (Als er middelen bekend waren die veilig en snel een mk op zouden kunnen wekken, hadden abortusklinieken het veel minder druk denk ik)

Reactie op babynr2.

Sterkte! Is de miskraam al op gang gekomen? Gisteren heb ik een echo gehad ...
Och wat verdrietig, heel veel sterkte. Ik heb duizendblad thee gekocht. Ik heb het nog niet aangedurfd om dit te drinken. Het zorgt ervoor dat de baarmoeder samentrekt stond op internet. Maar het kan er ook voor zorgen dat bloed minder snel stolt. Al maak ik mij daar minder druk om. Hier is nog niks op gang gekomen na 1 week wachten. Gelukkig trek ik het mentaal goed en hebben mijn man en ik veel steun aan elkaar. We halen ook veel steun uit ons geloof, we zijn christen. Ik ga denk ik morgen de thee proberen. Zal laten weten of dat heeft geholpen. Het is wel vreemd om een levenloos kind te dragen terwijl je je mentaal en lichamelijk niet meer zwanger voelt

16 uur geleden

Wat ontzettend verdrietig om te lezen. Gecondoleerd en sterkte voor een ieder die een kindje verloren is ♥️ @Wonderlijkgemaakt: Bemoedigend om te lezen dat jullie elkaar zo kunnen steunen en dat jullie merken dat de Heer jullie ook steunt. Hij is nabij en geeft jullie kracht. Hij heeft dit kindje in Zijn hand, daar ben ik van overtuigd. En op een dag zal Hij alle tranen van ons gezicht wissen, niet door onze herinneringen uit te wissen maar door een glorieuze reünie, waar dit geliefde kindje nu al deel van mag zijn. Jullie kennen ongetwijfeld deze tekst: 1 Thess 4:13-18 Liefs en sterkte ♥️