6 Reacties

19 uur geleden
Hoi! Ik herken wat je schrijft. Ook ineens in de ochtend weer misselijk bij 20 weken, gelukkig niet zo erg als in het eerste trimester. Ik heb toen goed gekeken naar wat ik in de ochtend at en mijn misselijkheid werd veroorzaakt door het eten van aardbeien in de vroege ochtend. Dus misschien dat er bij jou ook een voedingsmiddel is die de trigger is?

19 uur geleden
Heey, wat vervelend! Zelf heb ik tot week 19 dagelijks overgegeven en misselijk geweest. Ik heb gelukkig medicijnen waardoor de misselijkheid steeds minder is. Vaker kleine dingen eten, genoeg drinken en voldoende rust helpt bij mij heel erg.
Die hormonen doen waar ze zin in hebben 馃槈

18 uur geleden
Hoi dames. Ik herken dit inderdaad ook bij mezelf, tussen 15weken en 21weken was de misselijkheid weg en ook geen last meer gehad van maagzuur. Sinds 21weken plotseling weer de ohtendmisselijkheid terug, en sinds afgelopen week (23)ook weer enorme maagzuur-aanvallen. 馃槄
Die hormonen doen echt waar ze zin in hebben, haha!

18 uur geleden
Reactie op SierlijkeBeuk896234
Hoi! Ik herken wat je schrijft. Ook ineens in de ochtend weer misselijk bij ...
Ik heb het meestal als ik nog in bed lig. Dus wordt misselijk wakker. Als ik opsta en wat eet gaat het langzaam aan weer weg

18 uur geleden
Reactie op Soumaya en Ismail
Hoi dames. Ik herken dit inderdaad ook bij mezelf, tussen 15weken en 21weke ...
Haha de hormonen gaan alle kanten op. Ik dacht overal te lezen dat het in de meeste gevallen weg gaat na het eerste trimester. Maar niet dat het weer terugkomt. 馃槱

16 uur geleden
Reactie op SierlijkeBeuk896234
Hoi! Ik herken wat je schrijft. Ook ineens in de ochtend weer misselijk bij ...
Hier hetzelfde! Bij mij wordt misselijkheid 鈥榮 ochtends getriggerd door koolhydraten en zuivel. Alles wat lekker is dus..