248 Reacties Nieuwste boven Wat denken jullie hier te zijn? 馃槉Echo van 14 weken
Jongetje of meisje?馃槂 wie zou het kunnen raden?馃槉
Hier een echo (14wkn) van ons eerste kindje! Kunnen jullie zien of dit een meisje of jongen is?
Woensdag krijgen wij onze geslachtsecho.
Net de 13 weken echo gehad. Kan iemand hier de nub op loslaten?馃槆
Wie durft een gokje te wagen? Echo bij 13 + 3 馃巰馃挋.
Durft iemand een gokje te wagen? 馃┓馃┑ Echo van 13 weken en 3 dagen.
Reactie op StressKip96 Hier een echo (14wkn) van ons eerste kindje! Kunnen jullie zien of dit een ...
馃┓
Kan iemand meekijken? Kijk ik hier naar een hele duidelijke nub van een jongen of is dit de navelstreng?馃檲馃檲
Durft iemand een gokje te wagen? 12+6
Reactie op Beau98 Kan iemand meekijken? Kijk ik hier naar een hele duidelijke nub van een jon ...
Dat is zeker de nub
Reactie op StressKip96 Hier een echo (14wkn) van ons eerste kindje! Kunnen jullie zien of dit een ...
Meisje
Ben heel benieuwd meiden, wat denken jullie? Net de 13 weken echo gehad en ben 13.6 weken. Probeerde zelf net stiekem mee te loeren maar ze ging niet echt die kant op, of ging dan snel naar wat anders hahah! Ben benieuwd, zelf totaal geen verstand van de nub馃馃槀馃┑馃┓
Reactie op Ren茅ev. Ben heel benieuwd meiden, wat denken jullie? Net de 13 weken echo gehad en ...
.
Hi meiden馃挆..
Zou iemand mee kunnen kijken? 13 weken echo
Reactie op Ren茅ev. .
Dit is een andere echo
Durft iemand een voorspelling te doen? Echo is 14weken
Reactie op GenereuzePier491437 Durft iemand een voorspelling te doen? Echo is 14weken
Met een extra foto
Reactie op Beau98 Kan iemand meekijken? Kijk ik hier naar een hele duidelijke nub van een jon ...
馃┑
馃挆
Wil iemand meekijken? Dit is een echo van 13+2