19 Reacties
4 dagen geleden
Ja ik had dit ook, hoort erbij! Bij mij stopte het 2 weekjes na de bevalling ongeveer :)
4 dagen geleden
Heel herkenbaar! Bij mij is het nu redelijk te doen na 2 weken postpartum, helaas niet echt tips
4 dagen geleden
Ik heb dit ook.. komt idd door de hormonen. Vgm is er niet echt iets wat je eraan zou kunnen doen.
4 dagen geleden
Reactie op Naomï
Oke… dankjewel voor jullie reacties.
Irritant is het he 🙈
Ja vond ik ook… ik had het s’nachts dan ook echt wel koud en dan werd ik helemaal badend in het zweet wakker 😂
4 dagen geleden
Hier ook last van, is na een week of 3 een eind verdwenen. Wel heel irritant en stinken dat ik deed…🙈
3 dagen geleden
Ja! Dit vertelt niemand je maar het is vreselijk!
Ik slaap op een badlaken, wel onder een deken. En bij elke voeding een schone pyjama aan 😂
3 dagen geleden
Heeeeeeerlijk! Toen ik begon te zweten dacht ik alleen maar; “laat die kilo’s er maar af vliegen!”
Heeeeel erg gehad bij nr 1, nu iets minder maar nog steeds heftig. Ik sliep op een badlaken en met een tshirt (normaal nooit) zodat niet het hele dekbed gelijk nat was. Om de dag het dekbed laten verschonen hielp ook🤣
En STINKEN dat ik deed! Inmiddels 3,5week pp en het is weer normaal!
3 dagen geleden
Reactie op Naomï
Vreselijk dat stinken… dat herken ik ook. Ik ben 3x per dag mijn oksels aan ...
Hahahaha ja hier ook gedaan! Ik ging gewoon letterlijk 3x pd onder de douche🫠
3 dagen geleden
Katoenen pyjama aan (kort) en was die iedere dag op 60 graden.
Ik douche iedere ochtend, maar voordat ik onder de douche stap was ik met antibacteriële zeep mijn oksels met een washandje. (Soms ook voordat ik ga slapen)
Verder vind ik deze deo stick echt geweldig!

3 dagen geleden
Ik begreep ook van de kraamzorg dat dit normaal is. Heb er zelf soms ook last van. Vooral als ik een keer wat dieper slaap.
2 dagen geleden
Reactie op Bloemetje08
Heeeeeeerlijk! Toen ik begon te zweten dacht ik alleen maar; “laat die kilo ...
Ja dat stinken is ook heel herkenbaar 😂 een uur na het douchen en deo gebruiken, ruik ik mezelf soms ook weer.
2 dagen geleden
Reactie op BijzondereEiland424392
Ja dat stinken is ook heel herkenbaar 😂 een uur na het douchen en deo gebr ...
Ik gebruik nu kokosolie gemixt met baking soda en maizena tot je een soort crème krijgt, beetje zoals die nuud of lekker deo sticks maar dan iets zachter. Daar wat drupjes olie van lemongrass jasmijn grapefruit en geranium en ik stink helemaal niet meer naar zweet.
‘s nachts zweet ik nog wel veel maar stink dus totaal niet. Ik doe voor en na het voeden ook nog wat kokosolie op mn borsten masseren en neem dan mn oksels mee.
gisteren
Ik heb dit drie weken gehad. Bij mn eerste kindje was het na een paar dagen weg.
Het is zoo irritant!! Het lijkt nu weg te zijn. Ik sliep altijd op een dikke strandhanddoek en die kun je dan wisselen in de nacht. En telkens droge kleding aan omdat het anders te koud werd. Op internet las ik dat het echt weken kon aanhouden. Ik vreesde er al voor maar gelukkig nu lijkt het onder controle.