8 Reacties

vorige week
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, elke verloskundige kan dit wel. Ik zou een praktijk in de buurt bellen en vragen of ze open staan voor een eenmalige geslachtsecho. Er zijn ook praktijken met toeters en bellen, kun je ook gewoon een afspraak maken. Bij de prenatal megastore in Amsersfoort kon het geloof ik ook. Even online rondneuzen en rondje bellen en dan vind je echt wel iets!

vorige week
Reactie op FeestLotte
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, elke verloskundige kan dit wel. Ik zou ...
Dank voor je reactie.
Het is meer dat omdat mijn zwangerschap medisch is vanaf het begin, dat ik er toch wel graag eens een mooi moment van wil maken.
Weinig romantisch aan in zo鈥檔 kil ziekenhuis, de zorg is fantastisch hoor!! Heel dankbaar voor.
Maar een pretecho zou voor ons dan het liefste bij een leuk persoon in een mooie praktijk zijn, een klein feestje 馃槈

vorige week
Reactie op Jasmijn99
Dank voor je reactie.
Het is meer dat omdat mijn zwangerschap medisch is ...
Oooh oke nee dan snap ik het wat beter. Ik dacht dat je gewoon bedoelde omdat het ziekenhuis het niet deed voor de 20 weken haha. Ik heb zelf geen ervaring maar heb wel een hele prettige praktijk in Zeist die er denk ik wel voor open staan. Verloskundige Praktijk Zeist (hele inspirerende naam). En anders inderdaad echt bij zo'n pret echo studio, daar zitten er best een paar van in Utrecht iig.

vorige week
Wij doen het bij de Prenatal in Amersfoort, heb daar een keer eerder een echo gehad en dat was super fijn! Een hele fijne verloskundige. Daar kan je het online inplannen en je krijgt de foto鈥檚 en filmpjes op je mail. Echt wel aan te raden!馃挄

vorige week
Reactie op oktobermamma
Wij doen het bij de Prenatal in Amersfoort, heb daar een keer eerder een ec ...
Ja deze wilde ik ook zeggen! Vorige zwangerschap daar ook gedaan, maar ook een 3D/4D echo en dat was heel fijn!