7 Reacties
14 uur geleden
Bij mij waren ze even ‘vergeten’ te melden dat een van m’n schaamlippen gescheurd was en daarom gehecht. Ik keek (nieuwsgierig als dat ik ben) na 2 dagen even en direct de vk gebeld en die heeft gekeken. Hechting losgehaald om het zo cosmetisch correct mogelijk te laten herstellen, boel zat al een beetje vastgegroeid dus hechting mocht eruit. Anatomisch klopt het iig maar alsnog ben ik bang om straks weer te vrijen hoor! 😅
14 uur geleden
Ik had precies hetzelfde, schrok me een hoedje 🙈 en het is helaas ook niet hersteld zoals het voorheen was
13 uur geleden
Ik heb toevallig vanochtend zelf gekeken voor het eerst weer! Vandaag precies 5 weken pp. Ik vond het er verrassend normaal uitzien en mijn man ook! Aan de binnenkant voelt het nog wel een beetje gek en flubberig ofzo…? Ben ook heeel bang voor seks nu. Totaal nog geen behoefte aan ook. Gelukkig alle begrip vanuit partner haha
11 uur geleden
Opzich ook logisch dat het er niet precies uitziet als voorheen. Is natuurlijk nogal flink opgerekt geweest🙈
En ook fijn om te lezen dat meer dit herkennen. Zeker het stukje weer intiem zijn met je partner