24 Reacties

3 dagen geleden
Boxpakjes vind ik veel fijner nog voor pasgeboren kan niet omhoog kruipen liefst wel zonder voetjes. Hema is top, noppies

3 dagen geleden
Team boxpakjes ❤️ handig met aankleden, kruipt niet omhoog, lekker warm én super schattig! Als ze ouder zijn kan het niet meer, nouja vind ik er dan niet meer uit zien 🙈

3 dagen geleden
Team truitje+broekje 🙂
Wij vonden boxpakjes juist heel onhandig met aankleden (al die knoopjes! & bij verschonen vonden we die lege beentjes maar in de weg zitten, broekje kan je gewoon helemaal wegleggen). Daarnaast vond ik de boxpakjes er heel erg uitzien als pyjama’s en dat vond ik stom overdag 😅 én we hadden er een paar, zodra m’n zoontje z’n benen boog, zag je ze blote huid. En hij had helemaal geen dikke benen of zo…
Nou dat dus 🙃

3 dagen geleden
Broekje + truitje omdat je dan de helft kan verschonen indien nodig 😅 Wij hadden nogal eens 'mondjes terug', en dan was het fijn dat alleen het shirtje in de was hoefde.
Ik heb wel ook een paar boxpakjes hoor, zonder voetjes, want ik vind ze supercute, maar minder practisch.

3 dagen geleden
Boxpakjes! Over broeke met een overslag truitje.. zolang het niet over haar hoofd moet

3 dagen geleden
Boxpakjes bamboo van de hema met drukknoopjes of broekje shirtje. Alles met veel normale knoopjes heel hard skippen. Mijn kleine en wijzelf hadden dan weer niet zo veel tegen normale rompers (ze deed nooit moeilijk bij over haar hoofd, maar kan per kind verschillen) en ik vond al due knoopjes links en rechts bij die omslagdingen nogal omslachtig. Maar andere zweren er juist weer bij dus ik zou gewoon niet al te veel in huis halen. Je krijgt ook een hoop en dan kun je later bijhalen wat je prettig vindt.

3 dagen geleden
Truitje en broekje!
Onze kinderen hebben op romp een andere maat dan op benen. Boxpakjes zitten altijd raar.
Ga er vanuit dat dat bij deze baby ook weer zo is

3 dagen geleden
Reactie op Jade1994
Ik vind boxpakjes altijd zo leuk! Maar mijn eerste kindje had een lange rom ...
Dit dus! Het paste nooit helemaal lekker. Die benen waren altijd te lang en de armen okk en dan zat het bij de romp te strak 😂
Ons eerste kindje had geen moeite met normale rompers maar vond zelf die overslag wel fijn. Maar wel die met drukknoopjes. Ik had ook eens met lintjes ofzo. Nou wat een onhandig gedoe