Wie is er nog meer nerveus aan het wachten op de termijn echo? :)
Ik heb hem aankomende woensdag in het ziekenhuis. Ik ben nu iets meer dan 10 weken zwanger. Ten tijde van de echo 10,5/bijna 11 weken :)
Ik moet zeggen dat ik zooooo nerveus ben! Ik vind t wachten verschrikkelijk & voel me zo rusteloos tot die tijd馃槀 herkennen meer dames dit?
Wanneer is jullie termijn echo?
Ik heb die van mij morgen om 3 uur pas pfff馃ぃ ik zeg altijd wil zo vroeg mogelijk maar dan kon ik einde van de week pas
Ben morgen 10+3 ben heel benieuwd welke datum wordt vastgesteld 馃槏 ben van 6 oktober naar 4 oktober gezet de laatste keren
Ook woensdag! Met 11+1 doodnerveus maar ik leef van echo naar echo momenteel ben elke keer weer angstig i.v.m met een MA voor deze zwangerschap.... al heb ik al wel 3 goede echo's gehad
Jep, ik vind het wachten ook heel lang duren. Helpt niet dat ik mijn vitaliteitsecho vroeg had (7+4) en mijn termijnecho laat (11+4). Ik moet nu dus nog tot eind maart wachten 馃槱
Jaaa me tooo! Afgelopen woensdag de eerste echo gehad - zag er allemaal goed uit, maar nu inderdaad erg nerveus voor de 2e echo! Die heb ik pas 28 maart 馃槶
Heb vorige week dinsdag de eerste echo gehad. Was toen 5+2 weken, we dachten 6 weken te zijn. Alles was goed alleen nog geen hartje zien kloppen. Op 18 maart de tweede echo, ben dan 7+2 weken. Heel benieuwd.
20 feb eerste echo gehad, volgende week maandag termijn echo. Dan ben ik 10+4. Wachten op de eerste echo duurde lang. Maar dit vindt ik ook best lang duren馃榾