21 Reacties

2 weken geleden

Ik heb dit al een klein beetje met kind 2. Zou het heeel leuk vinden als ons zoontje een zusje krijgt. Wat je zegt: een jongen is net zo welkom maar de gedachte is er toch. Het helpt ook niet dat wij de meisjesnaam al weten (want we blijven bij wat we eventueel voor de oudste bedacht hadden) en de jongensnaam nog totaal niet

2 weken geleden

Ik heb zelf twee dochters en ben nu zwanger van de derde. Natuurlijk denk ik dat een jongetje een leuke toevoeging zou zijn aan ons gezin, maar aan de andere kant voelt dat toch héél anders! Daarom laten we ons op de dag van de bevalling verrassen! 🙊
Ik heb 3 jongens . Ook ik heb altijd geroepen zou heel graag een meisje erbij willen . Ik ben nu 10 weken zwanger en dankbaar dat ik zwanger ben en alles goed is ik ben 43 😉 Toch stiekem hoop ik op een meisje maar een jongen is ook zeer welkom . Als het maar gezond is . Dus herken jou gevoel zeker . Hihi

2 weken geleden

Reactie op milanoorliam

Ik heb zelf twee dochters en ben nu zwanger van de derde. Natuurlijk denk i ...
Dat is ZO leuk. Wilde ik ook maar mijn man kan het niet aan zo lang te wachten. Dus hier gaat het een pretecho worden. Zenuwslopend 🤣

2 weken geleden

Reactie op BourgondischeVaren432355

Ik heb 3 jongens . Ook ik heb altijd geroepen zou heel graag een meisje erb ...
Dat snap ik zo goed, zwanger zijn en een gezond kind krijgen blijft een wonder. Ik ben ook ineens heel bezorgd voor elke echo en de NIPT. Had ik bij de andere kids niet. Ook omdat ik nu ouder ben.

2 weken geleden

Ik heb 5 meiden zou erg bijzonder zijn als ik nu een jongen krijg maar zou het zo ontzettend leuk vinden een kleine knul erbij.. Maarja ik ga der vanuit dat het weer een meisje is is het toch een knul zou het natuurlijk super leuk zijn.
Hier ook twee boys! Nu zwanger van nummer 3. Lichte voorkeur voor n meisje maar nog n jongen zou voor m’n andere twee super leuk zijn!

2 weken geleden

2 jongens en nu baby 3 onderweg. Vooral heel nieuwsgierig naar het karakter! Geen idee of ik voorkeur heb qua geslacht, beiden hebben wel wat

2 weken geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ik heb 5 meiden zou erg bijzonder zijn als ik nu een jongen krijg maar zou ...
Wat bijzonder 5 meiden. Ik heb 3 dochters en de 4e op komst.. ik denk precies hetzelfde, maar zo lang het maar gezond is🤲🏼

2 weken geleden

Hier twee meisjes en een lichte voorkeur voor een jongetje, maar ik heb het gevoel dat het weer een meisje wordt. Kan niet zeggen waarom.

Reactie op avdv87

Dat snap ik zo goed, zwanger zijn en een gezond kind krijgen blijft een won ...
Hihi Hier dus ook precies hetzelfde

2 weken geleden

Hier 3 boys en zwanger van 4e baby. Ben nu 8+1 en ook voorkeur naar meisje. Heel normaal ☺️

2 weken geleden

Reactie op januarbaby2021

Hier twee meisjes en een lichte voorkeur voor een jongetje, maar ik heb het ...
The same! 🤣

2 weken geleden

Reactie op VanHK

Wat bijzonder 5 meiden. Ik heb 3 dochters en de 4e op komst.. ik denk preci ...
Ja iedereen zegt het hoe bijzonder 5 meiden ja zou echt wel heel gek zijn als we nu een jongetje zouden krijgen maarja je weet het nooit..

2 weken geleden

👆 me! 2 jongens van 5&8 nu zwanger van de derde..ik heb zo erg een meisje gewenst maar nu het zover is denk ik alleen maar dat het weer een jongentje wordt.. echt spannend!

3 dagen geleden

Ik heb nu 2 meiden en onverwacht zwanger van de 3e, een jongen zou stiekem wel leuk zijn dus ben benieuwd
Wij hebben vandaag een (voorlopige) bevestiging gekregen van de gynaecoloog dat het waarschijnlijk een jongen wordt. We hebben al twee meisjes.

gisteren

Wat zeggen jullie als mensen vissen naar voorkeur geslacht? Het maakt ons echt niet uit wat het geslacht is. 3 jongens zien we wel zitten! En een meisje zou ook welkom zijn. Geslacht houden we verrassing tot geboorte. Soms krijg ik het gevoel dat 'men' vindt dat ik nu wel haast de voorkeur voor een meisje zou moeten hebben, en dat ik, wanneer ik aangeef dat we echt geen voorkeur hebben, dat vooral zeg uit verplichting. Ik zou zo graag een raak antwoord geven! (Nu zeg ik meestal dat ik vooral benieuwd ben naar karakter, niet naar het al dan niet bezitten van een piemel)

gisteren

Reactie op Hannelore13

Wat zeggen jullie als mensen vissen naar voorkeur geslacht? Het maakt ons ...
Ik heb zelf 2 meiden en ik zeg altijd: IK GA JUIST IN SHOCK ZIJN ALS IK EEN JONGEN KRIJG, Ben toch meisjes gewend. Dan zijn ze snel gesnoerd

10 uur geleden

Nou na 5 meiden hier een jongen heel bijzonder dit..