5 Reacties

6 uur geleden

Ik kolf elke ochtend voor m'n dochter wakker is 1 borst, voor mij links omdat deze te vol zit en zij dit nooit op krijgt. Ik krijg hier tussen de de 150 en 180 ml uit. Dit gaat nu nog elke keer de vriezer in. Ik werk nog niet en mijn dochter is vaak pas tussen 10 en 11 wakker en ik kolf rond 8 uur, dan kan ze bij wakker worden weer beide borsten drinken.

6 uur geleden

Ik kolf ook mijn best producerende borst s morgens. Dat doe ik vaak terwijl dochter aan andere borst drinkt. En dan kan ze de gekolfde borst nog als toetje krijgen. Nog wat andere suggesties: - Geef vlak voor je weggaat en direct als je thuiskomt/ophaalt live voeding - Heel vaak moet je 1x vaker op werk kolven dan thuis wordt gedronken, dus 4x kolven voor zij 3 voedingen. - Heb je wel een voor jou goed werkende kolf en (nog steeds) passende borstschilden? Misschien een kolfconsult om dat te checken? Sterkte in ieder geval, lijkt me best stressvol zo!

5 uur geleden

Reactie op JvanV

Ik kolf ook mijn best producerende borst s morgens. Dat doe ik vaak terwijl ...
Ja ik merk ook dat ik er best stress van krijg 馃槄 op mijn werk kolven is ook echt niet ideaal. Ik ga proberen vaker te kolven. Hij drinkt morgens vaak ook 1 borst dus dat is slim om idd de ander te kolven! Ja nou het is een heel kolven drama geweest, heb echt veel geld uitgegeven aan kolven ook op advies van de verloskundige en lactatiekundige en zoveel geprobeerd.. daarom denk ik dat het gewoon is dat mijn lichaam er niet goed op reageert.

5 uur geleden

Reactie op xSoothingButterflyx

Ja ik merk ook dat ik er best stress van krijg 馃槄 op mijn werk kolven is oo ...
He wat naar en zonde van het geld dat dat zo loopt met het kolven voor je. Wat maakt het kolven op werk niet ideaal? Je hebt echt recht op die 25% van je werktijd namelijk! En dat mag ook voor live voeden dus bijvoorbeeld eerder naar huis of later beginnen om een extra voeding live te doen. Ik snap verder heel goed dat je dat niet wil, maar anders is het ook geen schande om op de dagen dat het nodig is een beetje kv bij te geven he? Als je daar een relaxedere mama en blijere baby door krijgt, is dat ook helemaal okay. En misschien heb je nog iets aan deze tips? https://www.borstvoeding.nl/afkolven-en-bewaren/afkolven-en-werken-hoe-laat-je-het-werken/ Gaat oa over dat het niet erg is als baby uit flesje overdag wat minder drinkt en dat s avonds inhaalt bij jou! Succes!

5 uur geleden

Reactie op JvanV

He wat naar en zonde van het geld dat dat zo loopt met het kolven voor je. ...
Ja echt wel 馃ゲ. Ik werk in de opvang dus kolf nu met handsfree kolven tijdens eet momenten maar het is echt niet relaxed en gedoe door de stress en drukte. Apart in een kamertje zitten is eigenlijk niet te doen voor de groep en collega鈥檚. Dankjewel ik zal eens naar het linkje kijken! 馃グ