28 Reacties

vorige maand
Ja hoor! Maar dan echt neutrale rompertjes/sokjes e.d. Wil eerst het geslacht weten voordat we andere grote aankopen gaan doen 😊 Luiers en doekjes zijn ookal aanwezig, knuffeltjes, speentjes noem maar op haha

vorige maand
Vandaag nog wat laten liggen haha! Wij wachten de 13 weken echo en NIPT test af :)

4 weken geleden
Ik wacht het geslacht even af🙊
Ik merk wel dat ik bij deze zwangerschap heel anders ben, bij de eerste had ik na de eerste echo al wat spulletjes gehaald en daarna ook elke keer als ik wat leuks zag kocht ik het
Stel dat het nu weer een jongen is, ga ik eerst uitzoeken wat ik nog heb enz🥰

4 weken geleden
Ik wou telkens nooit wat kopen ivm ja wat als het een miskraam word. Ben nu 12+1 en die gedachte bleef tot 10 weken. Toen heb ik op een dag de knop omgezet bij me zelf en ben ik los gegaan in de HEMA. Nu ene kant toch onzeker maar wel
Blij dat ik het heb gedaan om mij zelf er over heen te kunnen zetten

4 weken geleden
Ik vind het heel lastig om spullen te kopen. De baby kamer staat als een jaar klaar. Vorige jaar bevallen met 17 weken..dus ik weet niet zo goed wanneer ik spullen durf te kopen. Kdv vind ik ook moeilijk om aan te vragen

4 weken geleden
Ik ben bij de eerste rond 20 weken begonnen.
Kijk ook naar levertijden wanneer je iets nieuws zou willen zoals babykamer of kinderwagen. Al zijn er ook veel goede tweedehands te vinden!

4 weken geleden
Ik kijk een beetje wat ik wil en koop t als t in de aanbieding is☺️

4 weken geleden
Ik wacht eerst de geslachtsecho af, dan kan ik op zolder eerst alle kleding van beide kids uitzoeken en weg doen (heb al een zoontje en dochtertje). Dan kijk ik wel verder, hou sowieso van shoppen en koop altijd alles wat ik leuk vind voor de kids maar vind gericht shoppen leuker. Zoals de box moeten we kijken welke we willen en bestellen, rond de 20 weken kijk ik hier na ivm levertijd ook. Kinderwagen, wiegje etc hebben we allemaal, nieuw gekocht bij de 2e. Het is wat je zelf prettig vind, zie jij wat leuks en wil je het halen. Doe je dat lekker, is geen goed of fout in haha. Ik wacht echt bewust nog een tijd omdat met 2 kids er al ontzettend veel zooi en spullen zijn en dat eerst de deur uit moet

4 weken geleden
Ik heb al wel wat neutrale dingen gekocht, vooral rompertjes, maar ik vind dat veel kleertjes toch wel erg jongen of erg meisje zijn. Met broekjes en shirtjes wacht ik nog even tot we weten wat het is :)

4 weken geleden
Wij kochten bij onze eerste na de 13 weken echo en nipt pas dingen. En de hele grote dingen pas na de 20 weken echo (al had ik die dan wel al uitgezocht).

4 weken geleden
Reactie op Aroid
Wij wachten de 13 weken echo en nipt af. Dan rustig eens kijken wat we nog ...
Wij ook. Moet zeggen dat we ook al heel veel hebben vanwege dochter.

4 weken geleden
Ik ben 9 weken. Heb 1 jasje gekocht en een pakje en knuffeltje gehad. Wacht met echt shoppen ook tot ik het geslacht weet en grote aankopen vind ik nog te vroeg

4 weken geleden
Hier na de eerste echo een truitje en slofjes gekocht om een leuke foto als aankondiging voor de opa's en oma's te maken. Vandaag met 11 weken ons gaan oriënteren op wat we mooi zouden vinden. Komende weken een afweging maken wat we nieuw en wat we tweedehands gaan aanschaffen. En inderdaad zoals al meer genoemd: voor kleertjes en de aankleding sowieso wachten tot het geslacht bekend is

vorige week
Wij hebben al heel veel vanwege dochter, maar een maxi cosi/onderstel, box en nog wat klein spul moeten we nog. Die eerste twee gaan we binnenkort aanschaffen; de 13 weken echo en de nipt was goed; daar hebben we op gewacht.

vorige week
Zo te lezen ben ik een uitzondering, maar wij gaan pas beginnen vanaf ongeveer 24 weken, als het punt van levensvatbaarheid is bereikt. Te vaak fout gegaan bij ons en anderen, helaas.

vorige week
Reactie op GenereuzeVaren485413
Zo te lezen ben ik een uitzondering, maar wij gaan pas beginnen vanaf ongev ...
Heel begrijpelijk toch?☺️ ieder doet het wanneer die zich er goed bij voelt