14 Reacties
gisteren
Ik lees graag mee! Heb ondertussen al 5 flessen geprobeerd en nogsteeds niet de match gevonden..
gisteren
Dr Brown met prematuur speen. Life safer geweest. Kleine meid was 3 weken te vroeg waardoor er nog niet genoeg energie was om aan de borst te drinken en de speen 1 ging veel te vlug. Alles liep erlangs. Prematuur speen druppelt niet dus ze kon zelf het tempo bepalen. Daarbij liggen op de zij op onze knieën voeden (therapeutisch voeden) en binnen 3 weken was ze van 2600 gram naar 3110gram!
gisteren
Wij hebben ook verschillende flessen geprobeerd. Ik geed afgekolfde borstvoeding. Philips avent en de Lovi mamafeel: was het allebei niet, ging al veel te snel. Toen de Difrax S fles geprobeerd, dat ging 1,5 week best goed en ineens ging ze daarmee super onrustig drinken, alles langs haar mondje, buikkrampen en spugen. Toen overgestapt naar een Hegen fles. En we voeden haar zo rechtop mogelijk, vaak tegen onze knieën aan en tussendoor even pauze en een boertje. Nu gaat het veel beter en veel rustiger!
gisteren
Onze zoon heeft flesjes van Hegen.. ik dacht toen ik het kocht dat het glas zou zijn.. geen idee waarom, maar daarom heb ik die. Het gaat helemaal goed en Ik probeer omze zoon echt beetje rechter op te houden.. sowieso voor krampjes en deze speen hoef je echt niet op z’n kop/naar beneden te houden.
gisteren
Dr Brown en de grote smalle
Flessen hebben we nu in glas gekocht. Vandaag is dit merk nog 1 plus 1 bij Etos en Kruidvat. Wij vinden hem
Erg fijn
gisteren
Wij hebben Philips avent met speen 2. De melk loopt hier niet uit als je hem op de kop houdt en we voeden hem met de fles op zn zij, omdat hij alleen soms een fles krijgt ( om de dag ongeveer) en verder live bv.
14 uur geleden
Wij zijn overgestapt naar de MAM flessen met speen 0, die werkt top!