16 Reacties

2 weken geleden
M'n dochter vroeg het de verloskundigen馃ぃ maar die zei mooi niks!
Met 11 weken een echo gehad zei een andere verloskundige" het is een jongetje, tot het tegendeel is bewezen"
Op 4 april de 16 weken echo, als we dan nog niets horen, plan ik mooi een geslachtsecho, kan niet meer wachten namelijk! 馃槅

2 weken geleden
Reactie op OnbevreesdeLotus977517
Hoe zie je dat ? 馃槏
Onderin zie je 3 streepjes wat staat voor een meisje.. al 2 meiden hiervoor dus wist waar ik op moet letten. Ze zei ook op deze echo kun je het geslacht zien

2 weken geleden
Reactie op Jessica en Kayleigh
M'n dochter vroeg het de verloskundigen馃ぃ maar die zei mooi niks!
Met 11 w ...
Ik heb met 15,5 week de geslachtsecho staan haha maar denk t zelf alweer te weten haha

2 weken geleden
Reactie op Danique1994
Onderin zie je 3 streepjes wat staat voor een meisje.. al 2 meiden hiervoor ...
Hoe bedoel je 3 streepjes?:)

2 weken geleden
Hier hetzelfde.. we wilden het geslacht 茅cht niet weten omdat we een gender reveal wilden organiseren. Het was overduidelijk te zien op de echo.. ook de foto鈥檚 van o.a. het blaasje was overduidelijk 馃槄 Nu doen we alsof we het niet weten voor familie/vrienden en komen we er met de gender reveal zogenaamd achter, haha.

2 weken geleden
Reactie op 7September
Hier hetzelfde.. we wilden het geslacht 茅cht niet weten omdat we een gender ...

Kan je ook iets aan het blaasje zien?

2 weken geleden
Reactie op SchitterendeRoos014955
Kan je ook iets aan het blaasje zien?
Nee, sorry ik bedoelde op de foto waar ze het blaasje meten dat het daarop de nub duidelijk te zien is

vorige week
Reactie op SchitterendeRoos014955
Hoe bedoel je 3 streepjes?:)
Onderaan staan 3 streepjes schaamlip clitoris schaamlip

vorige week
Reactie op Danique1994
Ik heb met 15,5 week de geslachtsecho staan haha maar denk t zelf alweer te ...
Wij hebben het zelf denk ik ook al gezien馃槏 spannend weer he!

gisteren
Hier gaf hij ook tips waardoor ik het nu weet terwijl mijn partner er niet bij was. Wel dubbel gevoel erover merk ik. Ik vroeg aan hem op een gegeven moment: ik weet dat je het niet mag zeggen en dat is oke, maar heb je het geslacht al gezien. Toen zei hij nee: maar nu kan je het zien. En hij liet de baby van onder zien. Je zag toen duidelijk 3 streepjes als in een meisje. Ik zei: omg een dochter en hij ontkende dat niet. Ik baal nu wel een beetje omdat we een echo hadden staan met beide oma's en ik nu dit moment voor mijn partner heb ontnomen... maar enorm blij met een meisje.

gisteren
Reactie op Jessica en Kayleigh
Wij hebben het zelf denk ik ook al gezien馃槏 spannend weer he!
Zaterdag weten we het zeker maar denk t al wel te weten