6 Reacties

12 uur geleden

En ja boertjes / drinken / schone luier etc etc hebben we natuurlijk al geprobeerd.

12 uur geleden

En bijv in de wipstoel? Die van ons vindt het in de box niet heel fijn maar in de wipstoel houdt hij het langer vol, in het begin was t maar een paar minuutjes en inmiddels gaat dat steeds langer goed. Wat ook helpt is als hij ons wel ziet dus als we bijv naar hem lachen of geluidjes maken enzo

11 uur geleden

Ons zoontje gaat ook direct huilen in de box (5 weken), maar in een wipstoel of new born tripp trapp houdt hij het wel langer uit.

11 uur geleden

Zou het ook hangerigheid van de tweede sprong kunnen zijn? Ik geef mij er momenteel deels aan over. Overdag helpt de draagzak of de kinderwagen soms (of na een autoritje in de maxi cosi laten liggen) en 's avonds ook afwisselen met partner zodat het vol te houden is
Bij ons wil hij ook nergens neergelegd worden. Gelukkig wel 's nachts in de co-sleeper. Vandaag heb ik ontdekt dat hij de zitzak (voor baby's) wel fijn vindt, zolang er ook een dekentje op ligt wat warm aanvoelt

9 uur geleden

Is dit al 2 maanden zo of 1 a 2 weken? Die van ons is ook 8 weken en zit duidelijk in de huil en krampjes-piek. Voorheen prima 3 uur slaapjes tussen de voedingen en nu hooguit 45 minuten en daarna vastgehouden willen worden