119 Reacties

2 maanden geleden

Moet wel muren nog behangen en verven en mooie aankleding maar stapje voor stapje dingetjes erbij halen 馃槏馃┑

2 maanden geleden

En hier al wat kleding 馃グ

2 maanden geleden

Wij zijn vandaag geslaagd voor een mooie commode. Ik wil hem misschien nog gaan verven.

2 maanden geleden

Wij moesten wat de babykamer gaat worden, eerst leeghalen. Was een mix tussen thuiswerkruimte en opslag. Paar meubels verkocht, eea weggegooid, en elders in huis een andere werkplek ingericht. We wachten de 20weken echo even af (ook voor het geslacht) en dan kunnen we aan de slag met verven!

2 maanden geleden

Wij zijn bijna klaar馃槺馃槺

2 maanden geleden

Reactie op bella124

Wij zijn bijna klaar馃槺馃槺
Deel 2

2 maanden geleden

Wat heerlijk als je nu het kamertje al zover klaar hebt. Ik heb enkel wat spulletjes gekocht/besteld nog niks geen grote dingen of het kamertje gereed aan het maken.. maar kan stiekem niet wachten.. 鈽猴笍

2 maanden geleden

Wij verwachten ons tweede kindje. De babykamer blijft precies zoals hij was en wij gaan juist binnenkort starten aan een nieuwe kamer voor onze dochter. Ook weer zo leuk!馃槉馃槉馃グ

2 maanden geleden

Wij hebben net verf gehaald. Gaan eerst verven en dan achter baby kamer aan.

2 maanden geleden

Gisteren de inbouw kastenwand geverfd. Vrijdag avond kozijnen en plinten verven. Dan nog behangen en de vloer erin... 馃槄. Als dat allemaal klaar is nog even bedenken of ik de meubeltjes wil verven of dat ik ze wit laat鈽猴笍

2 maanden geleden

Deel 1!

2 maanden geleden

Deel 2

2 maanden geleden

Ik vond dit behang zooooo leuk! 馃ス Denk dat dit hem ook wordt

2 maanden geleden

Reactie op Marrr92-

Wat heerlijk als je nu het kamertje al zover klaar hebt. Ik heb enkel wat s ...
Wij hier ook niet hoor. Mijn thuiskantoor moet eerst naar het kleinere slaapkamertje verhuisd worden, maar dit kan pas over +- een maand en we hebben geen vaste zolder dus geen grote opslag. Bij ons komt het dus ook pas echt over meer dan een maand. Schijnt niet heel vreemd te zijn 馃槜 maar wel leuk hier al wat inspiratie op te doen!

2 maanden geleden

Reactie op I 馃

Ik vond dit behang zooooo leuk! 馃ス Denk dat dit hem ook wordt
Super leuk behang! Wij hebben iets vergelijkbaars voor onze oudste zoon alleen achteraf vind ik zn kamer wat te kil doordat we de andere muren wit hebben. Dus misschien een tip om het te combineren met een kleurtje op de muur, maar misschien ben je dat al wel van plan 馃槃

2 maanden geleden

Reactie op Ashxx

Wij verwachten ons tweede kindje. De babykamer blijft precies zoals hij was ...
Jaa wij ook! Een echte peuterkamer

2 maanden geleden

Reactie op bella124

Wij zijn bijna klaar馃槺馃槺
Oooh wat top dit, hebben jullie dit zelf gemaakt of gekocht?

2 maanden geleden

Reactie op Suus3010

Super leuk behang! Wij hebben iets vergelijkbaars voor onze oudste zoon all ...
Goede tip! Ik wou het idd combineren met een soort van taupe alleen dan stukje lichter! 馃

2 maanden geleden

Hier 18+4 en de kamer komt volgende week kan zo niet wachten馃グ馃グ vorig jaar verhuisd dus aan de meur en de vloer gaan we niks in de basis veranderen.

2 maanden geleden

Dit is ons kamertje van ons meisje nu. Deze blijft zo voor ons tweede wondertje馃グ馃槏馃┓馃挋