119 Reacties

2 maanden geleden
Wij moesten wat de babykamer gaat worden, eerst leeghalen. Was een mix tussen thuiswerkruimte en opslag. Paar meubels verkocht, eea weggegooid, en elders in huis een andere werkplek ingericht. We wachten de 20weken echo even af (ook voor het geslacht) en dan kunnen we aan de slag met verven!

2 maanden geleden
Gisteren de inbouw kastenwand geverfd. Vrijdag avond kozijnen en plinten verven. Dan nog behangen en de vloer erin... 馃槄. Als dat allemaal klaar is nog even bedenken of ik de meubeltjes wil verven of dat ik ze wit laat鈽猴笍

2 maanden geleden
Reactie op Marrr92-
Wat heerlijk als je nu het kamertje al zover klaar hebt. Ik heb enkel wat s ...
Wij hier ook niet hoor. Mijn thuiskantoor moet eerst naar het kleinere slaapkamertje verhuisd worden, maar dit kan pas over +- een maand en we hebben geen vaste zolder dus geen grote opslag. Bij ons komt het dus ook pas echt over meer dan een maand. Schijnt niet heel vreemd te zijn 馃槜 maar wel leuk hier al wat inspiratie op te doen!

2 maanden geleden
Reactie op I 馃
Ik vond dit behang zooooo leuk! 馃ス Denk dat dit hem ook wordt

Super leuk behang! Wij hebben iets vergelijkbaars voor onze oudste zoon alleen achteraf vind ik zn kamer wat te kil doordat we de andere muren wit hebben. Dus misschien een tip om het te combineren met een kleurtje op de muur, maar misschien ben je dat al wel van plan 馃槃

2 maanden geleden
Reactie op bella124
Wij zijn bijna klaar馃槺馃槺

Oooh wat top dit, hebben jullie dit zelf gemaakt of gekocht?