10 Reacties
gisteren
19.00 is toch een hele mooie tijd? Uiteindelijk zou het mooi zijn dat ze uiteindelijk gaan slapen van ongeveer 19.00 tot 7.00 toch? Ons meisje slaapt het eerste deel bij mij op de arm op de bank :/ maar slaapt dan ook al rond 19.30, 19.00 laatste voeding en dan rond 20.30 is ze in diepe slaap en leg ik haar weg.. zij komt dan pas om 3.00 of 4.00 uur weer. Heb haar geprobeerd om 23.00 uur wakker te maken, en te voeden, maar dan komt ze vaak om 1.00 uur alweer... dus ik laat t maar zo. Dan zelf maar wat eerder op bed
gisteren
Hai!
Hier ligt ze ook om 19 uur in bed en gaat diep slapen. Dan komt ze zelf rond 23.30 en rond 3.30. Daartussen ook in eigen bed. Na 3.30 meestal op mijn arm bij mij in bed en zo slaapt ze rustiger en wel tot 7/7.30. Goede nachten voor haar en ze komen echt vanzelf minder vaak of later er langer tussen eigenlijk. Ik ga ook gewoon vroeg naar bed en we zijn daardoor allemaal fit overdag. Geniet ervan dat hij zo lekker op tijd slaapt 😘
gisteren
Het is normaal dat de diepe slaap in de avond begint. Niet proberen wakker te houden en gewoon in meegaan, als ze ouder worden gaan die nachtvoedingen er vanzelf uit. Waarschijnlijk zal die van 11 uur als ëerste verdwijnen omdat ze het eerste deel van de avond/nacht het diepste slapen ☺️
gisteren
Een baby zou in de nacht zo'n 11 a 12 uur moeten slapen dus ik zou hem zeker niet wakker gaan houden na die 4:30 en proberen hem door te laten slapen tot 7:00. Desnoods idd in je arm zoals anderen hier schrijven
18 uur geleden
Hier ook al vroeg diepe slaap. Wij laten het zo maar hij slaapt bij ons wel al door tot 5/6
16 uur geleden
Bij ons ook! Alleen slaat ze bij ons die 2200/2300 fles over ook als we haar wakker maken drinkt ze 20cc en is dan weer KO tot 03:00/04:00. En dan drinkt ze een fles en slaapt ze door tot 06.00. Maar slaapt ze wel onrustiger vaak speentje en moet haar dan rond 05:00 op me nemen en dan slaapt ze wel lekker door. Ze moet het eigenlijk een beetje opschuiven maar dat lukt nog niet