346 Reacties

4 maanden geleden

Goedemorgen, Wijzijn er vanochtend achtergekomen dst we zwanger zijn vsn onze 2e. Op dit moment nog geen echo gehad maaar volgens mijn menstruatie zou ik 24/8 , uitgerekend zijn Ik ben getrouwd en we hebben net een nieuw huis gekocht en gaan ons huis binnekort in de verkoop doen, drukke tijden dus hahahaha We hebben op dit moment nog 1 andere dochter van 11 maanden zij wordt 28/01/2025 1 jaar

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik stel me eigen ook al (voorzichtig) voor. Vanochtend een positieve test ik heb maandag mijn nod. Ik ben Aya 32 jaar en ben bijna 5 jaar getrouwd. We hebben een zoontje van 3,5 jaar en ik zou uitgerekend zijn rond 5 september. Het is nog een beetje ongeloofwaardig aangezien het raak zou zijn bij ronde 1 net zoals bij ons zoontje. Had dit niet verwacht omdat ik ook een stukje ouder weer ben. Super spannende tijd weer!!

4 maanden geleden

Hoi, ik ben 32 jaar, 13 jaar samen en een zoontje van 1,5. Na een miskraam in september nu vanochtend een positieve test in handen 🥰

3 maanden geleden

Goedemorgen! Wij zijn er gisteren (10 dpo) achtergekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Het is nog wel wat pril, maar heel blij! We zijn 14 maanden bezig geweest waarvan in maart een miskraam bij 6 weken. Ik voel me dus wel wat onzeker over de komende tijd. Hopelijk gaat het allemaal goed. Fijn zo’n groepje! Benieuwd naar jullie verhalen.

3 maanden geleden

Hoi! Gisteren de eerste positieve test 7 maanden na de geboorte van onze dochter :)

3 maanden geleden

Ik ben Anja, 36 jaar. Getrouwd met mijn prachtige vrouw Nikki. Nu in verwachting van ons eerste kindje middels wederzijdse ivf. Een niet romantisch, maar toch heel bijzonder traject om onze gezamenlijke wens uit te laten komen.

3 maanden geleden

Ik ben Jill, 28 jaar en 4 jaar samen met mijn vriend. Ik ben in de 2e ronde zwanger geraakt van ons allereerste kindje. Ik voel me nu al heel onzeker en hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan 🍀❤️

3 maanden geleden

Wij zijn overigens rond 3 september uitgerekend (op de verjaardag van mijn vriend) 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Jill96

Wij zijn overigens rond 3 september uitgerekend (op de verjaardag van mijn ...
Spannend. Wij op 6 september 🫶

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Joyce en samen met mijn partner hebben we een zoontje van inmiddels 3 jaar. Gisteren zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum staat voor alsnog op 1 sept. Erg spannend aangezien ik bekend ben door mijn vorige zwangerschap met hyperemisis gravidarum

3 maanden geleden

Reactie op Jill96

Ik ben Jill, 28 jaar en 4 jaar samen met mijn vriend. Ik ben in de 2e ronde ...
Hey wat leuk! Jij bent ook zwanger! 🥰 Vorige ronde waren we tegelijk begonnen! Ik ben nu ook zwanger in de 2e ronde van ons eerste kindje 🥹. En wat is het spannend hè….

3 maanden geleden

Reactie op Mrt 66

Hey wat leuk! Jij bent ook zwanger! 🥰 Vorige ronde waren we tegelijk begon ...
Klopt inderdaad! Super leuk dat jij ook zwanger bent geraakt 🥰. Ik denk er bijna elk moment van de dag aan en vind het nu al ontzettend spannend. Helaas komen er nu nog veel meer spannende weken aan. Hoop dat het voor ons goed blijft gaan. 🍀❤️

3 maanden geleden

Reactie op Jill96

Klopt inderdaad! Super leuk dat jij ook zwanger bent geraakt 🥰. Ik denk e ...
Ik snap je gevoel helemaal.. We gaan duimen 💗💗 Heb je al ergens last van?

3 maanden geleden

Hi! Gefeliciteerd allemaal mett jullie zwangerschap. Ik ben Saffira. Bijna 16 jaar samen met Sander en we hebben een dochter van 4. Volgens de berekening ben ik 3 September uitgerekend. Ben blij en voel mij blij. Daarnaast lichte spanning want een paar maanden terug een missed abortion gehad met 9.5 week. X

3 maanden geleden

hoi! ik ben Lotte en ik ben 28 jaar. gisteren een hele lichte positieve test waarvan ik bang was dat hij vals positief was… vandaag 3 andere testen gedaan, en alle 3 positief!! ik ben begin volgend jaar 10 jaar samen met mijn man, 7 jaar getrouwd, hoe mooi is dat we onze 10 jaar hopelijk mogen bezegelen met een klein wonder. volgens berekening 1 sept uitgerekend.. mijn man weet het nog niet.. ik wil morgen een digitale cb doen en het hem vertellen, denk ik 😳

3 maanden geleden

Ik ben Véronique, 36 jaar en vanochtend (oke gisterenavond een vaag lijntje) een positieve test na IUI ronde 2. Samen met mijn vriend sinds zomer 2017, en een dochter gekregen in juni 2021. Inmiddels 2 miskramen en een biochemische zwangerschap verder, dus ik hoop van ganser harte dat deze regenboogbaby gezond is en dat het een fijne zwangerschap wordt. Tijdens de zwangerschap van onze dochter heb ik zware HG gehad, met diverse opnames, sondevoeding en uiteindelijk een revalidatietraject. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe🤞

3 maanden geleden

Reactie op frenkel1988

Ik ben Véronique, 36 jaar en vanochtend (oke gisterenavond een vaag lijntje ...
Welkom! Wat heb jij al veel achter de rug zeg! Je weet wel dat je lichaam het kan want je hebt een dochter lees ik. Hopelijk is deze keer de juiste voor jullie. 🩷

3 maanden geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

hoi! ik ben Lotte en ik ben 28 jaar. gisteren een hele lichte positieve te ...
Ah wat een mooi nieuws! Heb je het hem inmiddels verteld?

3 maanden geleden

Reactie op Saff

Ah wat een mooi nieuws! Heb je het hem inmiddels verteld?
nee 😳 ik wilde het vertellen met een digitale cb maar die gaf niet zwanger aan vanmiddag.. dus ik probeer het morgen nog een keer. maar morgen moet ik het hem wel vertellen hoor! het vreet aan me

3 maanden geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

nee 😳 ik wilde het vertellen met een digitale cb maar die gaf niet zwanger ...
Ah..op hoeveel nod zit je? Knap hoor dat je het geheim kan houden hihi