2 Reacties

15 uur geleden

Hoe reageert hij als je het gesprek met hem aangaat? Mijn vriend kan ook veel waarde hechten aan de menig of ideeën van zijn ouders, maar ik heb wel geleerd om voor mezelf op te komen. Door dit gewoon aan te kaarten en vaak het gesprek hierover te voeren is het nu echt een stuk minder en luistert hij (soms 🤣) naar mij. Het is natuurlijk samen jullie huis, hij heeft er ook wat over te zeggen maar vooral samen keuzes maken. Ik vraag ook wel eens hoe anderen het zouden doen om dit mee te nemen in overwegingen maar uiteindelijk beslissen jullie zelf. En heeel soms overtuig ik mijn schoonouders van mijn ideeën en dan is mijn vriend ook zo om 🤣 het zal ernooit helemaal uitgaan

14 uur geleden

Reactie op missyb

Hoe reageert hij als je het gesprek met hem aangaat? Mijn vriend kan ook ...
100% mee eens, probeer het gesprek aan te gaan. Ik zou me in jouw situatie ook niet prettig voelen en het is jullie huis, niet die van je schoonouders. Zelfs al zou jij zo slechte smaak hebben, jij en je partner moeten er wonen, dus ik zie niet hoe dat hun zaak is. Dat je partner om advies aan ze vraagt is natuurlijk normaal, zolang het uiteindelijk maar jullie beslissing is ❤️