55 Reacties

2 weken geleden
Hi Marie, wat vervelend dat je die ervaring hebt gehad :( wij mochten hem al wel horen bij de 13 weken echo, en was ook geen enkel probleem leek het. Ze kwamen er zelf mee… Ga je een pretecho doen voor het geslacht? Wellicht kan je hem dan horen 🩵

2 weken geleden
Huhh????
Mijn verloskundige doet de 1e keer bij de termijnecho en dan élke controle!
Ik heb vorige week dinsdag op precies 13 weken de 13 seken echo gehad en dan in het ziekenhuis en wel het hartje gehoord...
Ik.herken jou verhaal ook zeker niet bij mezelf of bij anderen, vind dit heel bijzonder

2 weken geleden
Ja hier ook het zelfde.
Zou extra onnodige straling geven aan het kindje. Ze moeten medisch gezien de echo’s zo kort mogelijk houden, omdat de echostralingen je vruchtwater opwarmen en je kindje dat kan merken.
Dat vertelde ze vorige keer.
Gelukkig met de geslachtsecho bij 15 weken wel het hartje mogen horen

2 weken geleden
Reactie op Preggook
Is opzich best normaal hoor bij ons doen ze het ook niet voor de 14 weken
Nou sorry ik herken dat niet.. en ook niet van anderen in mijn omgeving dus wat is dan normaal?

2 weken geleden
Reactie op Preggook
Ja hier in omgeving wordt overal afgereden voor de 12 weken sowieso daar vo ...
Ja en hier juist weer niet... dus daarom dat ik mij afvraag wat is dan normaal, maar goed.... daar gaat toch geen eenduidig antwoord op komen

2 weken geleden
Reactie op Amsterdamfleur
Hi Marie, wat vervelend dat je die ervaring hebt gehad :( wij mochten hem a ...
We hebben met 16 weken weer een echo. Hopelijk mogen we hem dan wel horen 😊

2 weken geleden
Hier bij de 13 weken echo wel gehoord en daarvoor ook al een keer! Kom je uit nl?

2 weken geleden
Reactie op Baby2sep25
Hier bij de 13 weken echo wel gehoord en daarvoor ook al een keer! Kom je u ...
Denk niet dat NL of BE verschil maakt... ik ben van NL en hoorde het de eerste keer met 11+1 met de termijnecho, en vervolgens met de 13 welen echo weer...

2 weken geleden
Ooh huh wat gek, bij ons lieten ze het hartje met de 13 weken echo kort horen en met de pretecho ook weer. Ik heb toevallig net een Doppler gekocht om zelf kort naar het hartje te luisteren en vandaag voor het eerst geprobeerd🫣 Maar als ik deze berichten lees, durf ik dat ook niet meer te gebruiken

2 weken geleden
Ook hier nog geen hartje gehoord, wel gezien. Hier doen ze het als het goed is met 16 weken. En die hebben we a.s vrijdag, dus ben reuzen benieuwd!!!

2 weken geleden
Reactie op Samira1997
Ooh huh wat gek, bij ons lieten ze het hartje met de 13 weken echo kort hor ...
Laat je niet te veel afschrikken ;)

2 weken geleden
Reactie op BAMPatricia
Laat je niet te veel afschrikken ;)

Ah fijn Dankje voor je reactie! Ja was even zoeken dus wel ruim 3 minuten ermee om m’n buik gezeten maar niet langer dan 1 minuut op eenzelfde plek. Ik maak mezelf toch gek om van alles🫣 Maar even dat hartje luisteren was wel heel fijn😍