31 Reacties

2 dagen geleden

Hugo en Valentijn komen dan direct bij me op 🙂
Oliver

2 dagen geleden

Aan chat gpt voor je gevraagd haha; Hier zijn een paar namen die vaak als "kakker" worden beschouwd voor jongens: 1. Joris 2. Thijs 3. Jeroen 4. Maxim 5. Wouter 6. Sander 7. Lars 8. Floris 9. Robbert 10. Hendrik 11. Willem 12. Maarten
Olivier

2 dagen geleden

Reactie op ZonovergotenRegen444331

Olivier
Jaa die vind ik ook leuk! 💙

2 dagen geleden

Julian

VRIEND

2 dagen geleden

Berend, Julius, Alexander, Floris-Jan, Luc

2 dagen geleden

Florian

2 dagen geleden

Reinier, Diederik, Frederik

2 dagen geleden

Lucas Vincent Pepijn Merijn Thijmen Arthur

2 dagen geleden

Boudewijn, Pieter, Tobias, Marnix. En florian vind ik ook heel leuk.

2 dagen geleden

Ik heb laurens, marcus, freek, casper en waldemar nog niet gezien geloof ik

2 dagen geleden

Edgar Maarten Jonathan Hugo Marcus (Mark) Arthur Olivier Simon Victor Lucas (Luuk) Charlie Elliott Alexander Jeremy Benjamin Matthias Mathieu

2 dagen geleden

Roderick Pieter-Paul

2 dagen geleden

Reactie op Jmxxx

Boudewijn, Pieter, Tobias, Marnix. En florian vind ik ook heel leuk.
Ja Florian vind ik ook heel leuk, maar is echt een afknapper voor mijn man helaas 😉

2 dagen geleden

Namen die nog bij mij opkomen en nog niet genoemd zijn: Lennart Robert-Jan Sebastiaan Lodewijk Misschien ook nog eens op de website van de plaatselijke hockeyclub rondkijken? 😉

2 dagen geleden

Reactie op Isabel_90

Namen die nog bij mij opkomen en nog niet genoemd zijn: Lennart Robert-Jan ...
Haha, goeie tip 👍🏻

2 dagen geleden

Reactie op Shir1987

Roderick Pieter-Paul
Ja, deze! 🏑 Past ook bij een elitaire studentenclub.

2 dagen geleden

philip constantijn
De kaknamen zijn niet mijn smaak, al vind ik Floris dan wel weer leuk! Even denken... Hugo, Constant, Olivier, Valentijn, Cédric, Samuel, Bastiaan, Wouter, Silvijn, Joris, Maurits, Maurice, Zeger, Philip, Filip, Walter, Casper, Berend, Arthur, Felix, Florian, Julian, Yannick, Nathan, Oscar, Otto, Pepijn, David, Daniel, Jonas, Julius, Morris, Emiel/Emile, Elias, Tobias, Wieger, Wester, Tobin, Lucas, Matthijs, Thijmen, Tiemen, Matthias, Laurens, Matthijs.