16 Reacties

2 dagen geleden
Heel herkenbaar je gevoel! Ik ben ook echt mega gelukkig elke dag, zelfs al ben ik zo misselijk haha. Ik vind het echt een geweldig gevoel om mijn kleintje te dragen. Trots!

2 dagen geleden
Reactie op Spruitje_sept25
Heel herkenbaar je gevoel! Ik ben ook echt mega gelukkig elke dag, zelfs al ...
Jaaa precies dat, zo trots!😍 Wat fijn, hoe ver ben je nu?

2 dagen geleden
Reactie op Samira1997
Jaaa precies dat, zo trots!😍 Wat fijn, hoe ver ben je nu?
Ik ben nu ruim 17 weken! En jij?

2 dagen geleden
Ik ben nu ruim 17 weken! En jij?
Ah wat leuk, ik ook! 17+5 en volgende week de 20 weken echo dus dat is weer even een spannend momentje, maar ook super leuk om m weer te zien!

2 dagen geleden
Reactie op Samira1997
Ah wat leuk, ik ook! 17+5 en volgende week de 20 weken echo dus dat is weer ...
Ah zo leuk! We lopen op twee dagen na gelijk haha

2 dagen geleden
Ja ik herken dit heel erg! Zeker in de vorm van ‘adviezen’ of waarschuwingen (heb ik vannacht een topic van gemaakt). Alsof mensen je niet lekker in je bubbel kunnen laten en willen dat je het zwaar hebt - misschien omdat zij het zwaar hadden? Ik vind het een interessant fenomeen maar hoor van anderen op dit forum dat het vaak goed bedoeld is. Dus daar gaan we maar vanuit hahaha!

2 dagen geleden
Ah zo leuk! We lopen op twee dagen na gelijk haha
Jaaa heel leuk!!😍

2 dagen geleden
Reactie op Scorpio1111
Ja ik herken dit heel erg! Zeker in de vorm van ‘adviezen’ of waarschuwinge ...
Ja precies, zo gek want ik word juist blij van positieve reacties en negativiteit wil ik het liefst zo veel mogelijk weren! Maar daar gaan we maar gewoon vanuit inderdaad, en lekker blijven genieten🥰

2 dagen geleden
Ik ben zelf nog niet echt trots, ik heb zelf vooral niet echt nog het idee dat ik zwanger ben, maar wat lijkt me dat een heerlijke ervaring, geniet er lekker van! Ik merk wel dat vooral collegas altijd een soort van rare verheuging heeft als t zwaar is en dat ze een soort teleurgesteld zijn als dat niet zo is. Zo'n vreemde houding. Ben blij voor je dat je er lekker van kan genieten!

gisteren
Ik denk dat veel vrouwen juist een beetje herkenning zoeken omdat die zich ook de kwaaltjes (misselijk moe bekkenpijn noem maar op) herinneren). En niet iedereen heeft dus dat 'gelukgevoel' als je zwanger bent, veel vrouwen zitten tijdens de zwangerschap helaas (door kwaaltjes, hormonen of beide) ook op een grijze wolk. Ik denk dat je gewoon tot nu toe een hele fijne zwangerschap hebt, dus geniet er vooral van!

gisteren
Heerlijk, lekker van genieten! Hormonen doen veel met je humeur en dat kan dus ook positief zijn.
Ik heb het tegenovergestelde en mij wordt gezegd dat ik er echt van moet genieten, dat het de mooiste tijd van mijn leven is etc. Het is ook nooit goed!
Dus trek je er niet teveel van aan. Zeg desnoods; goh vervelend dat jij het zo hebt ervaren.

gisteren
Heey, wat ben ik blij dat ik nu jouw topic tegenkom!
Ik heb exact hetzelfde. Heb regelmatig overwogen om het forum te verlaten omdat ik toch veel negativiteit zie/lees en ik me er helemaal niet in herken. Tuurlijk heb ik ook wel wat kwaaltjes en onzekerheden af en toe, maar ik voel me over het algemeen gewoon heel goed. Ik was ook nog eens direct zwanger dus echt alles zit mee. Ben er heel dankbaar voor 🥰
Het valt mij ook wel op dat alles vaak zo negatief wordt belicht, terwijl ik denk, ik maak me niet druk hoor 😅.Ik heb meerdere vriendinnen/kennissen die zwanger zijn en als ik hun soms hoor praten (vooral over zorgen over het moederschap) denk ik weleens, ben ik tè relaxed? 😅 Zou ik ook al moeten stressen over de bevalling etc.?

17 uur geleden
Reactie op Evie95
Ik heb exact hetzelf ...
Ah leuk om te horen! Ja heel herkenbaar hoor, ik heb hetzelfde haha alles is heel soepel gegaan dus dan ben je vooral heel dankbaar ipv dat de focus ligt op de kwaaltjes. Heel herkenbaar wat je zegt, fijn om te weten dat ik niet de enige ben🥰

16 uur geleden
Ik ben nu 37 en zwanger van mijn eerste.
Qua kwalen mag ik echt niet klagen en fiets ik er zo doorheen.
Ik ben ook echt heel gelukkig dat ik dit kindje nog mag dragen!
Wat ik dan soms vervelend vind, is als ik dan wel een keer een pijntje of kwaaltje heb, dat ik krijg je horen dat ik me niet aan moet stellen.
Maar verder ben ik helemaal blij en happy! Ik geniet ervan om mijn buik te zien groeien.
Heerlijk shoppen voor de kleine man.
En kijk zelfs uit naar de bevalling haha.

14 uur geleden
Reactie op Evie95
Ik heb exact hetzelf ...
Nee hoor 🙂↔️, super fijn voor jou en lekker van genieten. Bij mij gaat niet alles op rolletjes dus hoe fijn is dat als dat wel gaat. Bij de eerste had ik dat ook, fluitend er door heen, zowel lichamelijk als fysiek.