125 Reacties

vorige maand

Ik kan de afgelopen 2-3 weken amper iets eten, heb zoveel voeding aversie niet normaal. De dingen die ik kan eten houd ik gelukkig binnen, dus daardoor valt het mee. Ongeveer -1kg tot dusver (11 weken).

vorige maand

ik ben 13 weken en 3 kg aangekomen. dit had ik ook wel verwacht want doordat ik geen eetlust heb, krijg ik alleen weg wat echt lekker is en dat is dus vaak niet gezond

vorige maand

Ik al +3 en je ziet het wel echt aan mijn gezicht 😅 mijn buik is nog niks aan te merken 😅😅
Ik heb ook geen misselijkheid en ondanks dat ik zo gezond mogelijk probeer te eten ben ik toch al 3-4 kilo aangekomen. Ik ben pas 9+5 dus dat wordt nog wat. Vorige drie zwangerschappen allemaal 30kg aangekomen en dat wilde ik dit keer liever voorkomen 🙈 morgen intake VK dus dan ga ik vragen of ze een goeie voedingsdeskundige weten.

vorige maand

Ik ben 12 weken zwanger en ongeveer 2-3 kilo aangekomen. Heb ook wel gewoon gegeten wat ik wilde. Mijn vk zegt dat dit een heel normaal gewicht is om aan te komen. Al het extra bloed, je baarmoeder etc wegen ook al behoorlijk wat.

vorige maand

Vorige zwangerschap eindigde ik op -16 kilo, door iedere dag over te geven (HG). Deze zwangerschap (9+1) gelukkig alleen bij vlagen misselijk. Ik eet waar ik zin in heb,ondanks dat zit ik momenteel op -1 kilo.
Ik ben 9+6 en ongeveer een kilo aangekomen. Eet wel aardig wat op een dag om misselijkheid tegen te gaan (lege maag gevoel)
Ik weeg na 11 weken nog pre ies hetzelfde. Ben de hele dag misselijk maar daardoor eet ik ook de hele dag. Wel semi gezonde dingen meestal (veel droge crackers, kaas en vlees). Ik heb een afkeer gekregen tegen zoetigheid dus ik denk dat dat er voor zorgt dat ik nog niet aangekomen ben

vorige maand

Bijna 13 weken en bijna 4 kilo aangekomen

vorige maand

Reactie op ComplexlozeFluistering832627

Ik weeg na 11 weken nog pre ies hetzelfde. Ben de hele dag misselijk maar d ...
Hier nog een zoetekauw die nu amper iets zoets kan hebben!

vorige maand

4 kilo aangekomen morgen 13 weken zwanger. Ik merkte juist dat als ik niets at ik misselijk werd…

vorige maand

Ben nu bijna 10 weken en ben nog maar amper aangekomen. In het weekend geef ik wel eens toe aan mijn cravings maar over het algemeen niet. Ik heb geen zin om straks zoveel te moeten afvallen.

vorige maand

Ik ben tot nu toe iets afgevallen 1,5-2 kilo ongeveer. Ik heb overgewicht en doe dus ook m'n best om het aankomen te beperken, ookal geef ik wel toe aan m'n cravings, maar in beperkte mate. Streng lijnen doe ik uiteraard niet, gewoon opletten 🤗

vorige maand

Reactie op Keetjezuid

4 kilo aangekomen morgen 13 weken zwanger. Ik merkte juist dat als ik niet ...
Klopt dat heb ik ook. Ik eet elke 2 uur een snack en daarmee is de misselijkheid goed behapbaar. Als ik dat vergeet moet ik echt kokhalzen en soms overgeven dus ik blijf het wel doen. Maar misschien moet ik vaker een appel pakken in plaats van waar ik zin in heb.

vorige maand

Reactie op ResKam

Klopt dat heb ik ook. Ik eet elke 2 uur een snack en daarmee is de misselij ...
Idd, dit is mijn tweede zwangerschap dus er is aan mijn buik wel wat te zien al. Maaar ik ben bang idd dat je het ook wel in mijn gezicht ziet 😂 Ben van nature wel slank eigenlijk dus het zal wel opvallen. Mijn vriend zegt van niet maar die kan het ook zeggen om aardig te zijn 😅
11 weken en 3kg. De eerste paar weken had ik enorm veel zin om te snaaien, dat zakt gelukkig een beetje. Ben verder gelukkig nog geheel niet misselijk geweest, maar heb wel vooral zin in dingen als patat en chips ipv gezond avondeten.

vorige maand

Blij met dit topic. Ik ben ongeveer 2 kg aangekomen en nu ruim 10 weken. Ik wil echt voorkomen om veel aan te komen maar ik heb zoveel trek telkens. Blij om te zien dat er meer mensen iets zijn aangekomen al

vorige maand

Ik ben ruim 12 weken en 1,5 kilo aangekomen, fijn om te zien dat ik niet de enige ben die is aangekomen 🫣

vorige maand

Ik ben vandaag 11 weken en door de misselijkheid ruim 6 kilo afgevallen 😅

vorige maand

Ik ben morgen 11 weken, en 7 kg afgevallen (HG)