76 Reacties

4 dagen geleden

25.3d volledig in de ziektewet vanwege last van bekken en rugpijn.

4 dagen geleden

Plus minus 57,5 en nu nog steeds (gastouder) valt het mee? Nee zeker niet... (24+2) 25 juli laatste werkdag dan heb ik 3 weken vakantie en dat vloeit over in mijn verlof

4 dagen geleden

10 uur in de week 2 dagen van 5 uur ik werk boventallig in de zorg en ben vooral aanwezig om voor de mensen koffie thee en ontbijt te regelen

4 dagen geleden

Ik werk nog mn volledige uren (32 uur). Met mijn scoliose heb ik wel flink last van mijn rug, dus probeer tussendoor af en toe te liggen (en ja dat doe ik ook als ik op locatie werk 😅). Vind het zeker pittig, maar nog goed genoeg vol te houden voor nu.

4 dagen geleden

Ik ben 24+5 en werk nog volle diensten in de verpleging (28 uur in de week) plus een volledige dag school op de vrijdag. Geen nachten maar wel vroeg, vanaf 7:00 en laat, tot 23:30. Vanaf juli sta ik boventallig ingepland en kan ik lekker rustig aan gaan doen 😅

3 dagen geleden

27 weken nu, en werk gewoon nog fulltime. Ga met 36 weken met verlof maar lijkt dit voorlopig nog goed vol te houden. Is niet de bedoeling om voor die tijd minder te gaan werken.

3 dagen geleden

21 uur, (werk ik altijd). Maar ik wil minder gaan werken, heb veel last van mijn 'bekken' dus het is niet meer te doen om van 9 tot 5 op mijn bureaustoel te zitten ondanks afwisseling met staan en lopen.

3 dagen geleden

Momenteel 26 weken zwanger. Werkte 22.5 uur en ga sinds deze week de helft werken. Werk in de schoonmaak.. Heb sinds de zwangerschap last van een hoge bloeddruk (medicijnen) en zwangerschap diabetes die ze nu aan het onderzoeken zijn. Mijn werkgever kwam ermee of het niet beter is te halveren met de werktijden.

3 dagen geleden

27 weken en ik werk 23 uur (zoals altijd) als leerkracht basisonderwijs. Gaat nog goed! Maar ik pak wel zoveel mogelijk rust/pauze.

3 dagen geleden

2x 3 uur door bekkeninstabiliteit. Werk normaal 24. Ga de 34 week voor verlof ook niet halen

3 dagen geleden

26+3 nog volledig 39 uur per week aan het werk! (Voordeel is dat ik niet meer op kantoor werk, maar alleen thuis! Zodat ik in me pauzes even lekker op bed kan liggen.. en mijn bureau en stoel thuis voor het werken zijn comfortabeler dan op kantoor! Dus goed vol te houden zo. Blij dat ik daar zelf nooit op bezuinigd heb 💪🏼)

3 dagen geleden

26+4, werk nog mn normale uren (36).

3 dagen geleden

Nu 24+2. Werk 24 uur. Daarmee begonnen vlak voordat ik zwanger raakte en was toen net een opleiding gestart. Dag les en dag studie doordeweeks. De opleiding ben ik na maand gestopt want dat was te veel met alle klachten. Nu nog alleen 24 uur werken. Heb 1 thuiswerkdag en maak echt wel gebruik van de extra pauze waar je recht op heb. Heb wel veel pijn, maar ik hoef na deze week nog maar 5 weken te werken en dan vakantie en verlof. Laatste paar weken hoef ik wrs max 1x per week naar werk toe en de rest thuiswerken.

3 dagen geleden

Werk 37 uur op kantoor en voel mij gelukkig nog vrij goed. Planning is om het vol te houden en met 35 week met verlof te gaan. Gelukkig zijn mijn collega's wel flexibel met als ik wel is thuis wil gaan werken.

3 dagen geleden

0 helaas al sinds 15 weken in de ziektewet door harde buiken. Blijk een gevoelige baarmoeder te hebben (met de 1e geen last van gehad!). Normaal gesproken 24u als vpk in het ziekenhuis.

3 dagen geleden

25 weken - werk nog mijn volledig contract van 28 uur in de zorg. Alleen probeer ik zo min mogelijk avonddiensten te werken. Dit ivm vermoeidheid, zodat ik het langer kan volhouden. Hopelijk houdt ik het vol tot aan 36 weken, dan wil ik met verlof.

3 dagen geleden

Ik ben momenteel 29 weken zwanger en ik werk 45 uur per week. Wel veel achter de laptop, dus dat scheelt. Na de werkdag vaak thuis even een powernappie.
Sinds gisteren volledig in de ziektewet. Nu 27+3 van een tweeling. Had zoveel harde buiken dat het niet meer ging.

3 dagen geleden

28 weken zwanger van de 2e, werk nog 5 uur pw ipv 30, ga binnenkort volledig de ziektewet in ivm bekkenpijn
28 + 2 en nog 32 uur onderwijs en daarnaast als zzp’er ca 10 uur per week