17 Reacties

vorige week
Uhm nee sorry.. omdat jij zwanger bent hoeft hij jou niet ineens als een princes te behandelen… doe ffe gewoon..

vorige week
Blijven jullie je mannen maar verheerlijken er komt een periode wanneer jullie precies hetzelfde gaan denken, deze gedachtes komen niet voor niets… en alle vrouwen die een bloedhekel aan hun mannen hebben tijdens de zwangerschap laat deze zuurpruimen en kom lekker bij mij klagen, ik weet dat je veel is aangedaan

vorige week
Blijven jullie je mannen maar verheerlijken er komt een periode wanneer jul ...
Maar waarom begin je aan kinderen als je zo een hekel aan je man hebt? Hoe wil je dit gaan doen als je baby er is, na 3 maanden uit elkaar? Ben je wel lekker in je paasei, zoek therapie of whatever 😂😭

vorige week
Meid zoek hulp. Als je man jou veel heeft aangedaan ga dan lekker weg.

vorige week
Oo sorry hoor maar jullie zijn echt sneeuwvlokjes. Ik kan mijn man nu haten en over een maand weer goed met hem zijn of inderdaad uit elkaar gaan. Ik kan ongepland zwanger zijn geraakt voordat we er allebei klaar voor waren, ik kan zo verstrengeld zijn in de situatie als ongetrouwde vrouw in een cultuur die dit niet accepteert dat ik vandaag zo ver in mijn emoties zitten en met niemand kunnen delen dat ik er maar lacherig over doe en hier plaats. Zo speciaal zijn mannen niet dat jullie ineens met zn hoevelen mij aanvallen. Lach er gewoon om en ga verder met je leven

vorige week
Ik heb mijn man nooit gehaat, maar het was zeker mijn lompe boer en kon hem soms met liefde achter het behang plakken... toen mijn 2e dochter 11 maanden oud was is hij overleden... en hoe gelukkig ik nu ook ben met een nieuwe partner ... tering wat had ik hem graag nog 10.000x willen zeggen hoeveel ik van hem hield!
Kijk naar al het mooie van je man, geniet van het kindje in je buik en geniet van alles om je heen. Het is te mooi en te kort om iemand te haten.

vorige week
Hey TS, ik kan me voorstellen dat hormonen hier veel mee te maken hebben maar het klinkt ook een beetje alsof hier frustratie over andere aspecten in je leven speelt? Misschien kun je met iemand praten of samen met je man (of alleen kan ook helpen) in therapie gaan. Met zoveel woede rondlopen lijkt me niet fijn voor jou, en geen fijne omgeving voor je baby straks. Heel veel sterkte.

vorige week
Je kunt zo zuur reageren. Maar denk dat elke vrouw tijdens haar zwangerschap haar partner wel achter het behang kan plakken op momenten. Maar er is een heel groot verschil tussen je partner achter het behang willen plakken of haten. Haten is gewoon heftig….

vorige week
Is dit dezelfde man waar je 2 maanden geleden ook een topic over hebt geopend?

vorige week
Als ik jouw openingsbericht en je berichten in de reacties lees dan vind ik het al met al klinken als een ongezonde relatie en geen veilige basis voor een kind om in op te groeien. Hormonen kunnen zeker de overhand met je nemen, daar weet ik alles van, maar hoe je over jouw man en jullie relatie praat klinkt heel kinderachtig en borderline, sorry. Ik denk dat je aan jezelf zal moeten gaan werken en aan jullie relatie als je dit wil laten slagen. Heel veel succes en kracht gewenst 🌸

vorige week
M'n relatie is geen koek en ei, zijn 15 jaar samen. Prachtig meisje gekregen en zwanger van de 2e. Maar om te zeggen dat k m'n man haat.. Never.
Niet alle mannen zijn het zelfde🤷🏼♀️ hij hoeft mij niet op handen te dragen, of te behandelen als prinses. Ik ben zijn vrouw!
Mijn man is altijd overal bijgeweest met elke afspraak, heeft er nooit 1 gemist bij beide niet! Dan heb ik gewoon maar een goeie man denk ik zo!!!!

vorige week
Reactie op Tiflihabibi
Als ik jouw openingsbericht en je berichten in de reacties lees dan vind ik ...
Ik snap precies wat je zegt hoor maar borderline is een mentale ziekte en kan je niet zomaar zeggen naar mijn mening.