11 Reacties

gisteren

Wij hebben gisteren besloten om als het een jongen word hem Liam te noemen haha. Dit was ons lijstje van jongens namen.

gisteren

Reactie op Gizmo93

Wij hebben gisteren besloten om als het een jongen word hem Liam te noemen ...
Haha nou dat is toevallig! Helemaal leuk🫶🏻 dank voor het delen van je lijstje!

gisteren

Hier hetzelfde probleem. Veel leuke namen maar geen enkele is DE naam. 😒
Wij hebben onze eerste zoon Nico genoemd. Nog steeds heel blij mee! Krijgen ook veel positieve reacties van mensen.

gisteren

Wat grappig, onze zoon gaat Liam James heten 😏😍

gisteren

Ik heb al 3 dochters, wist elke keer al snel een naam.. maar nu een jongetje en ik vind echt niks leuk. We hebben nu 1 naam, maar die is niet 100% Meer in de trant van"omdat we niks leukers kunnen bedenken " haha..

gisteren

Reactie op valeriebuch

Wat grappig, onze zoon gaat Liam James heten 😏😍
Wat leuk! James vind ik dan ook een leuke naam! En Liam op z’n Engels of ligt de toon echt op de A? 🫶🏻

gisteren

Reactie op Anne11810

Ik heb al 3 dochters, wist elke keer al snel een naam.. maar nu een jongetj ...
Blij te horen dat het niet aan ons ligt! Zelf heb ik de eerste week ook heel erg aan Lyam moeten wennen (op z’n Engels) maar nu uiteraard toch blij met de keuze!

gisteren

Reactie op NoraKitties

Hier hetzelfde probleem. Veel leuke namen maar geen enkele is DE naam. 😒
Precies dat! Wij voelen het ook nog echt niet! En sommige leuke namen zijn al weg in de vriendenkring, dat maakt het ook nog lastig 🫠

13 uur geleden

Onze zoon heet Odin. Blijf het een hele mooie naam vinden, als moest ik er echt aan wennen toen hij net geboren was. We hebben ook tot het laatste moment getwijfeld, maar hadden niks anders omdat ik jongensnamen echt veeeeeeel moeilijker vond dan meisjesnamen.