5 Reacties

vorige week

Wat moet dat schrikken zijn! Hopelijk slaat de medicatie aan 🍀 Je partner kan hier wellicht zorgverlof voor opnemen! Zeker iets om te checken

4 dagen geleden

De verloskundige/gynaecoloog kan je vast het beste adviseren wat je wel en niet nog kan doen. Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hun eerste kindje bij 34 weken zwangerschap verloren door loslating van de placenta en mijn moeder heeft dat ter nauwernood overleefd. Absoluut niet om je bang te maken, maar wel om te attenderen dat die rust waarschijnlijk wel echt belangrijk is. Je moet nog circa 4,5 maand. Ik zou echt opvang voor je zoontje regelen. Dat overleefd hij echt wel en het huishouden de boel laten is dan relatief gezien ook niet zo'n ramp meer.. maar sowieso een heel vervelende situatie zeg... succes!

4 dagen geleden

Wat heftig! Hoe gaat het nu met je?
Of toch proberen je te laten opnemen in het ziekenhuis uit voorzorg mocht die plots loslaten ben je eroptijd bij want dit kan ook nare gevolgen hebben voor jezelf niet alleen voor je kindje en de rust is niet voor niks voorgeschreven omdat dusdanig bewegen voor kan zorgen dat het echt mis gaat Veel sterkte

3 dagen geleden

Wat een nare situatie. Heb je familie die je kunt ondersteunen en bij jou thuis komen voor jou en je zoontje?